کافه کودک باغ کتاب


کافه کودک باغ کتاب  کافه‌ای است که می‌توانید همراه کودکتان از خوراکی‌های آن امتحان کنید. اما یادتان باشد که صاحب اصلی آن، فرزندانتان هستند. منوی کافه کودک کاملا سازگار با تغذیه کودکان است و آسیب‌های تغذیه‌ای در آن کاملا در نظر گرفته شده است.کافه کودک کافه ای است که به کودکان و خواسته های آنها […] نوشته کافه کودک باغ کتاب اولین بار در جامع ترین...

کافه کودک باغ کتاب کافه‌ای است که می‌توانید همراه کودکتان از خوراکی‌های آن امتحان کنید. اما یادتان باشد که صاحب اصلی آن، فرزندانتان هستند. منوی کافه کودک کاملا سازگار با تغذیه کودکان است و آسیب‌های تغذیه‌ای در آن کاملا در نظر گرفته شده است.کافه کودک کافه ای است که به کودکان و خواسته های آنها توجه ویژه کرده است و همچین کافه هایی در شهر کمیاب است که مخصوص کودکان باشد . در این کافه خوراکی هایی متناسب با ذائقه و تغذیه مناسب و سلامت کودکان فراهم شده که شامل فرنی ، شیربرنج ، هات چاکلت ، پوره سیب زمینی با جوانه گندم و خوراکی های دیگری از این قبیل .

فضا و دکوراسیون

کافه کودک در قسمتی از فضای باغ کتاب قرار داردکه چیدمان آن متناسب با حس و حال کودکان طراحی و چیده شده است . از رنگهای شاد در طراحی این فضا استفاده شده و سایز وسایل و مبلمان کافه نیز برای همین رده سنی می باشد .

ویژگی

نکته دیگر این کافه این است که بچه ها می توانند در یک ماه یک بار تجربه آشپزی را داشته باشند و برای طعمهای جدید با استفاده از خلاقیت هایشان به کافه کودک کمک کنند .همچنین موارد دیگه مثل کانسپت اصلى کافه که حفظ محیط‌‌ زیست است ، محیط دوستانه و رنگارنگ کافه ، میز و صندلى‌های مناسب برای خردسالان، در کنار میز و صندلى‌هاى معمولى براى مادر و پدرها از موارد جذابی هستند که می توانید در حین بازدید از باغ کتاب و استراحت سری به این مکان زده و از کودکانتان بخواهید شما را مهمان کنند وبرای کودکان خود لحظات خوب و پر قدرتی بسازید .

آدرس :میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه‌ی ملی

کافه کودک باغ کتاب

کافه کودک باغ کتاب

کافه کودک باغ کتاب

کافه کودک باغ کتاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور