سرمربی فوتسال سوهان محمد سیمای قم: شایسته شکست نبودیم


سرمربی فوتسال سوهان محمد سیمای قم: شایسته شکست نبودیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: تیم ما در مقابل گیتی پسند بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته باخت نبود.

محسن حسن زاده شامگاه روز جمعه بعد از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما با ظرفیت و بضاعتی که داشت در این دیدار وارد میدان شد و یک بازی خوب، روان و فنی را به نمایش گذاشت.

وی با بیان این که ما چند نفر از بازیکنان را در اختیار نداشتیم افزود: در دیدار امروز از بازیکنان جوان استفاده کردیم و موقعیت های بیشتری را نسبت به حریف خلق کردیم.

وی تصریح کرد: با این حال شایسته باخت نبودیم و در مقابل تیمی که بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و در زمین خودش بازی می‌کرد نمایش خوبی داشتیم.

حسن زاده با بیان این که امروز بازیکنان ما یک نمایش خوب از فوتسال ایرانی را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: اگر در بازی امروز موقعیت‌های تیم ما به گل تبدیل می شد می‌توانستیم پیروز این میدان شویم ولی به هر حال موقعیت‌های که بدست آوردیم در بی‌تجربگی بازیکنان و عدم اعتماد به نفس تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: در مقابل موقیعت‌های اندکی که تیم گیتی پسند داشت گل شد و از تجربه بازیکنانش استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با بیان این که تیم ما در برنامه‌های دفاعی‌اش خوب عمل کرد اظهارداشت: فکر کنم یک بازی فنی و با برنامه را ارائه دادیم و موقعیت‌های کمی را به حریف دادیم و همان طور که در نیم فصل با برنامه‌هایی که داشتیم ،بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردیم در ادامه این چنین خواهد بود.

حسن زاده ادامه داد: این پیروزی را به تیم خوب گیتی پسند تبریک می‌گویم و به بازیکنان هر دو تیم که فوتسال خوبی را به نمایش گذاشتند خسته نباشی می‌گویم که باعث شدند همه از این بازی لذت ببرند.

دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌ پسند اصفهان و سوهان محمد سیمای قم از بازی عقب افتاده هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر ۲ میهمان خود را شکست دهد.

با این نتیجه گیتی‌ پسند اصفهان با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت و محمد سیمای قم با ۳۱ امتیاز در رده پنجم این رقابت‌ها قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید