خلاصه ای از خطبه های نماز جمعه شهرستانهای اردبیل


خلاصه ای از خطبه های نماز جمعه شهرستانهای اردبیل

خطیبان جمعه شهرهای مختلف استان نیز با تبریک روز دانشجو در مدیریت و پیشبرد اهداف انقلاب بر استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و تحصیل کرده تاکید کردند.

خلاصه ای از خطبه های نماز جمعه شهرستانهای اردبیل
صدای ایران -اردبیل- حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت پارس آباد با اشاره به آغاز نام نویسی نامزدهای انتخابات اسفند مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مرزنشینان در این انتخابات گفت: افرادی که توان مدیریتی دارند به رقابتهای انتخاباتی ورود کنند.

حجت الاسلام اسدی امام جمعه خلخال با تبریک فرارسیدن روز دانشجو , بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده و انقلابی در مدیریت و پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کرد. وی همچنین با انتقاد از مسوولان شرکت آب منطقه ای استان گفت: مردم خلخال طلبکار این موضوع هستند که چرا 40 سال بعد از گذشت انقلاب هنوز یک سد در خلخال ایجاد نشده است.

حجت الاسلام پورشوکتی امام جمعه موقت انگوت با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور همگان را به انصاف و مساعدت همدیگر توصیه کرد و گفت: کسبه و بازاریان از فرصت پیش آمده نباید سوء استفاده کنید تا مردم اذیت شوند.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با اشاره وضعیت نامطلوب فضای مجازی و عدم کنترل آن از سوی نهادهای ذیربط , از به نتیجه نرسیدن ایجاد شبکه ملی اطلاعات که چندین سال است مطالبه رهبر معظم انقلاب هم هست انتقاد کرد.

حجت الاسلام شیرعلیپور امام جمعه کلور با بیان اینکه از بزرگترین مسئولیت های دولت و مجلس شورای اسلامی ، رسیدگی به مشکلات مستضعفین جامعه است گفت باید برای رفع فقر و محرومیت در جامعه بیش از پیش تلاش شود.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه بیله سوار بر ضرورت ورود مسوولان شهرستان و دادگستری به بحث واگذاری فعالیتهای خدماتی گمرک به شهرداری بیله سوار اشاره کرد و گفت: در این صورت شاهد بهتر شدن فضای شهری و ارایه خدمات بهتر به شهروندان در بیله سوار خواخیم شد.

حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی ضمن گرامیداشت 16آذر روز دانشجو و با اشاره به اینکه تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از اهدف اصلی تشکیل حکومت در انقلاب اسلامی بود گفت: امروز تحقق عدالت اجتماعی در مقابله با ظلم و ستم و توزیع عادلانه ثروت و ارائه خدمات مساوی به اقشار مختلف مردم معنی می یابد.

به نوشته خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام طالبی امام‌جمعه جعفرآباد نیز با تبریک 16 آذر روز دانشجو به اهمیت استقلال در تفکر و ادراک از سوی دانشجویان و عدم افتادن در دام سیاسیون اشاره کرده بر لزوم تولید علم و جهادی بودن دانشگاه و دانشجویان در کسب علم تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد