مردم با مطالعه دقیق و تصمیم گیری آگاهانه ، افراد شایسته را انتخاب کنند


مردم  با مطالعه  دقیق و تصمیم گیری آگاهانه ، افراد شایسته را انتخاب کنند

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش با تاکید بر نام نویسی افراد صلاحیت دار گفت: افراد شایسته باید خود را در معرض آرای مردم قراردهند و مردم نیز باید با مطالعه دقیق و تصمیم گیری آگاهانه، افراد شایسته را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسن زاده درخطبه های نماز جمعه کیش، برگزاری انتخابات را شاخصه مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: این نظام بر پایه رای مردم بنا نهاده شده و ثبت نام نخبگان جامعه و افراد شایسته برای مجلس شورای اسلامی، نشان دهنده ابعاد مردم سالاری دینی است.

وی گفت: درطول چهل سال گذشته ۳۴ انتخابات در کشورمان برگزار شده و مردم با شرکت آگاهانه و گسترده در اینگونه رویدادهای سرنوشت ساز، مشارکت و حضور خود را عرصه های سیاسی و اجتماعی به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با استناد به روایتی ازپیامبر اکرم گفت: افرادی که در خودشان توان و صلاحیت مدیریت نمی بینند داوطلب نشوند و کسانی که نام نویسی کرده اند باید برای مشارکت در مدیریت کلان و تصمیم گیری های مهم کشورمان آمادگی داشته باشند.

خطیب نمازجمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت معصومه (س )،هجرت ایشان از مدینه به قم را زمینه ساز تشکیل مرکز فرهنگ اسلام ناب دانست وگفت: علت نهایی هجرت ایشان تحقق نظام وتمدن اسلامی بود و حضور ایشان در شهر قم ، این شهر را به کانون استوار ولایت فقیه تبدیل کرد.
وی همچنین باگرامیداشت ۱۶ آذر، از دانشجویان به عنوان همراهان همیشگی نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با سلطه ودیکتاتوری نام برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان