اولین بازی انحصاری پلی‌استیشن 5 یک عنوان بین نسلی نخواهد بود


اولین بازی انحصاری پلی‌استیشن 5 یک عنوان بین نسلی نخواهد بود

نسل نهم کنسول‌ها سال بعد با عرضه پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت آغاز می‌شود و همه به دنبال این هستند تا اولین بازی‌های انحصاری را بشناسند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. استودیو Bluepoint بر روی یک بازی انحصاری بزرگ برای پلی‌استیشن 5 کار می‌کند نکته مهمی که در این مورد وجود دارد، عرضه بازی‌های انحصاری بسیار مهم برای پلی‌استیشن 4 است که به...

نسل نهم کنسول‌ها سال بعد با عرضه پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت آغاز می‌شود و همه به دنبال این هستند تا اولین بازی‌های انحصاری را بشناسند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

نکته مهمی که در این مورد وجود دارد، عرضه بازی‌های انحصاری بسیار مهم برای پلی‌استیشن 4 است که به احتمال زیاد به عنوان بازی‌های بین نسلی، برای پلی‌استیشن 5 نیز منتشر خواهند شد.

مایکروسافت قرار است در هنگام عرضه ایکس‌باکس اسکارلت، بازی Halo Infinite را منتشر خواهد کرد که برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی نیز منتشر شود. آیا سونی نیز چنین کاری را انجام می‌دهد و یک بازی انحصاری بین نسلی خواهد داشت؟ در این میان بازی Ghost of Tsushima یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود که چندی پیش تاریخ عرضه آن تاخیر خورد.

با توجه به سایت کوتاکو، سونی قصد انجام چنین کاری ندارد. بنابر منابع سایت کوتاکو، عنوانی که سونی در ابتدای نسل بعد عرضه می‌کند تنها در انحصار کنسول جدید این شرکت بوده و با یک عنوان بین نسلی طرف نخواهیم بود. در این میان بازی معرفی نشده استودیو Bluepoint بیشترین شانس را خواهد داشت تا بازی هنگام عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 باشد. از طرف دیگر یک سری بازی تردپارتی خواهیم داشت که حکم یک عنوان بین نسلی را خواهند داشت. Rainbow Six Quarantie ،Watch Dogs: Legion و Gods and Monsters قرار است برای علاوه‌بر کنسول‌های مایکروسافت، برای پلی‌استیشن 4 و 5 نیز منتشر شود.

اولین بازی انحصاری پلی‌استیشن 5 یک عنوان بین نسلی نخواهد بوداولین بازی انحصاری پلی‌استیشن 5 یک عنوان بین نسلی نخواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !