توجه به رده‌های پایه ضامن موفقیت تیم ملی دوچرخه سواری است


توجه به رده‌های پایه ضامن موفقیت تیم ملی دوچرخه سواری است

سمنان- ایرنا- رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: توجه به رده های سنی نوجوانان و جوانان آینده این رشته ورزشی کشور و پشتوانه‌سازی تیم های ملی را تضمین می‌کند.

خسرو قمری عصر جمعه در اختتامیه رقابت‌های دوچرخه سواری رده سنی جوانان قهرمانی کشور در تالار پردیس شهر سمنان، اظهار داشت: عناوین متعددی در سال‌های گذشته توسط ورزشکاران این رشته ورزشی کسب شد اما اکنون نیاز است، در دوچرخه‌سواری پوست اندازی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی مستعدان دوچرخه سواری یکی از سیاست های این فدراسیون ورزشی است، بیان کرد: شناسایی استعدادهای جوان در دوچرخه‌سواری و پرورش آن ها برای جایگزینی قهرمانان گذشته لازم است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: رکاب‌زنان نوجوان و جوان بهتر است به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی و تسهیل در دستیابی به اهداف بر روی یک ماده در دوچرخه سواری تمرکز کرده و به تمرینات بپردازند.

قمری تاکید کرد: ورزشکاران در دوچرخه سواری از ابتدا باید رشته‌های مربوط به این رشته ورزشی را به منظور بهبود عملکرد به صورت حرفه‌ای انتخاب کنند و مشغول به فعالیت شوند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری به امضا تفاهم نامه این فدراسیون با وزارت آموزش و پرورش به منظور ایجاد همکاری‌های متقابل در سال‌های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری آموزش و پرورش به منظور دست‌یابی به اهداف این تفاهم نامه لازم است.

لرستان با کسب ۶۴۱ امتیاز در مجموع تیمی قهرمان این رقابت‌ها شد و تیم‌های اصفهان و کرمان با کسب ۶۳۱ و ۶۱۰ امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رقابت‌های دوچرخه سواری رده سنی جوانان قهرمانی کشور به مدت ۲ روز طی در روزهای چهاردهم و پانزدهم آذر ۹۸ در بوستان تفریحی سوکان شهر سمنان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس