هیات هندبال مریوان مهمان همدانی خود را با شکست بدرقه کرد


هیات هندبال مریوان مهمان همدانی خود را با شکست بدرقه کرد

سنندج - ایرنا - تیم هیات هندبال مریوان در چارچوب هفته دوم مسابقات هندبال دسته یک باشگاه‌های کشور موفق شد تیم هیات هندبال همدان را شکست دهد.

هفته دوم مسابقات هندبال دسته یک باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ با دیدار تیم های هیات هندبال مریوان و هیات هندبال همدان در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان برگزار شد.

در این دیدار حساس تیم همدان نیمه اول را با نتیجه ۱۰ بر ۹ پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم تیم هیات هندبال مریوان با تشویق پرشور تماشاگران خود موفق شد ۲۵ بر ۲۱ میهمان خود را شکست داده و سه امتیاز حساس این دیدار خانگی را کسب کند.

تیم هیات هندبال مریوان در هفته اول مسابقات هندبال دسته یک باشگاه‌های کشور برابر تیم کرمانشاه با نتیجه ۲۲ بر ۲۲ متوقف شده بود.

مسابقات هندبال دسته یک باشگاه‌های کشور با حضور ۱۷ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می شود که گروه چهارم این مسابقات پنج تیم حضور دارند که تیم هیات هندبال مریوان به همراه تیم کیمیا کاشت کردستان به عنوان ۲ نماینده استان کردستان با تیم های هیات هندبال خرم آباد، هیات هندبال کرمانشاه و تیم هیات هندبال همدان هم گروه است.

از استان کردستان به غیر از مسابقات هندبال، تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و تیم فوتبال بانوان آذرخش کردستان نیز در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد