3 نفر از مصدومین حادث سقز در ICU بستری شدند


3 نفر از مصدومین حادث سقز در ICU بستری شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: 30 نفر از مصدومین آتش سوزی تالار سقز نیاز به درمان داشتند که از این تعداد 22 نفر در بخش های درمانی(3نفر ICU) بستری شدند و بقیه سرپایی ترخیص شدند.

فرزین رضاعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ساعت ۲۲ پنج شنبه شب مورخه ۱۴ آذر ماه به دنبال حادثه تالار عروسی سوپروایز وقت بیمارستان کد بحران اعلام کرد که بلافاصله مسئولین شبکه بهداشت و درمان و مسئولین بیمارستان و پزشکان متخصص و عمومی در تمامی رشته حدود ۳۰ نفر و پرستاران و پرسنل به تعداد ۶۰ نفر در محل اورژانس بیمارستان امام حاضر و امداد رسانی به مصدومین حادثه شروع شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ آمبولانس جهت کمک رسان به محل حادثه و بیمارستان اعزام شدند، افزود: اتوبوس آمبولانس مدیریت حوادث دانشگاه نیز در معیت مدیر حوادث دانشگاه سریعا به سقز اعزام شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیان کرد: در این راستا تمامی سیستم بهداشتی و درمانی شهرستان‌ها و استان های اطراف با هماهنگی معاونت درمان آماده باش کامل داشتند.

رضاعی عنوان کرد: تعداد ۱۱ نفر از مراجعین CPR شدند که از این تعداد دو نفر احیاء شده و ۹ نفر فوتی به سردخانه منتقل شدند.

وی اعلام کرد: ۳۰ نفر از مصدومین آتش سوزی تالار سقز نیاز به درمان داشتند که از این تعداد ۲۲ نفر در بخش های درمانی(۳نفر ICU) بستری شدند و بقیه سرپایی ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، خاطرنشان کرد: امروز کلیه بیماران مجددا توسط جراح ویزیت شدند که یک کودک ۸ ساله جهت PICU اعزام هوایی شد و ۱۶ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

لازم به ذکر است از فوتی ها ۴کودک و ۵بزرگسال و ۲نفر نیز در بیمارستان تامین اجتماعی بودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403