ریزش بخشی از ساختمان 6 طبقه در خرمشهر


ریزش بخشی از ساختمان 6 طبقه در خرمشهر

رکنا: امروز قسمتی از سقف یک واحد مسکونی ساختمان شش طبقه خرمشهر ریزش کرد.

به گزارش رکنا، معاون سازمان آتش نشانی خرمشهر اظهار کرد: امروز شاهد ریزش سقف یک واحد مسکونی در مرتفع ترین طبقه ساختمان شش طبقه بودیم که مشابه این اتفاق پیش‌تر هم اتفاق افتاده بود.

منوچهر تبریزی ریزش این ساختمان را امری محتمل دانست و گفت: بارها و طی مکاتبات فراوان خطر ریزش ساختمان شش طبقه به مسئولان گوشزد شده است و به تکرار از سکنه ساختمان درخواست شده ساختمان را تخلیه کنند اما تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

وی افزود: مردم از روی ناچاری و نبود محل جایگزین به عنوان سرپناه را علت ادامه سکونت در این ساختمان خطرناک برمی شمارند و راضی به تخلیه آن نیستند.

معاون سازمان آتش نشانی خرمشهر بر بحرانی و خطرناک بودن شرایط ساختمان شش طبقه تأکید کرد و گفت: سقف و دیوارهای برخی واحدهای مسکونی ترک‌های عمیق دارد و فاضلابی که در طبقه زیرین تخلیه می شود با خاصیت خورندگی عاملی خطرناک در سستی پایه‌های ساختمان محسوب می شود.

وی ادامه داد: هر روز برای نیروی آتش نشانی با نگرانی از وضعیت ساختمان سپری می شد؛ چرا که بروز رخداد ناگوار در این ساختمان مسکونی، ممکن است تلفات سنگینی به بار آوردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان