سرمربی پرسپولیس : درگیری بازیکنان ممکن است بعدا هم اتفاق بیفتد


گابریل کالدرون می گوید کمیته انضباطی در رابطه با درگیری سیامک نعمتی و امید عالیشاه تصمیم گیری خواهد کرد و البته این درگیری ها را در فوتبال طبیعی عنوان می کند. نوشته سرمربی پرسپولیس : درگیری بازیکنان ممکن است بعدا هم اتفاق بیفتد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی پرسپولیس : درگیری بازیکنان ممکن است بعدا هم اتفاق بیفتد

گابریل کالدرون : بشار امروز سطح خودش را نشان داد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۳
سرمربی پرسپولیس : درگیری بازیکنان ممکن است بعدا هم اتفاق بیفتد

گابریل کالدرون می گوید کمیته انضباطی در رابطه با درگیری سیامک نعمتی و امید عالیشاه تصمیم گیری خواهد کرد و البته این درگیری ها را در فوتبال طبیعی عنوان می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون که تیمش موفق شد پیروزی بزرگی در اصفهان کسب کند و با نتیجه ۳ بر صفر ذوب آهن را شکست داد، با روحیه خوبی در نشست خبری حاضر شد و پس از اینکه با خبرنگاران به زبان فارسی سلام داد، در رابطه با بازی گفت:

اول از هر چیزی به بازیکنان تبریک می گویم، همچنین به طرفداران که در تمام بازی از ما حمایت کردند. بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و شایستگی این سه امتیاز را داشتند. می دانستیم ۹ سال است که پرسپولیس در این زمین پیروز نشده و بازی سختی پیش رو داریم ولی امروز تیم من در یک سطح فوق العاده بازی کرد. از آنها تشکر می کنم و به آنها تبریک می گویم به خاطر بازی ای که کردند.

سوال اول از کالدرون این بود که آیا فکر می کرد تیمش سه گل در اصفهان بزند که او در پاسخ به این سوال بیان کرد:

ما در بازی های آخر موقعیت های زیادی داشتیم. در هفته آخر خیلی روی ضربه آخر، سانتر و کرنر کار کردیم. ما تیمی داریم که بازیکنان توانمندی دارد و باید به این برسیم که گل ها زده شوند.

گابریل کالدرون ادامه داد:

من هیچ وقت قبل از بازی حدسی نمی زنم. من بیشتر نظرم روی کیفیت بازی است و وقتی گل می زنیم آن چیزی که دوست دارم را در زمین می بینم.

سوال دوم از گابریل کالدرون در مورد ثبت سه گل از قلب خط دفاعی تیم ذوب آهن بود و اینکه آیا روی نقطه ضعف تیم علیرضا منصوریان کار شده بود یا خیر که او در پاسخ به این سوال بیان کرد:

ذوب آهن در دو بازی قبلی یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده است. مسلما کیفیت بازیکنان و کاری که ما کردیم، دفاع حریف را به دردسر انداخت و این شایستگی برای ماست.

از گابریل کالدرون در مورد بازی دادن به رسن پرسیده شد که او توضیح داد:

او برای بازی عراق رفته بود و ۹ روز پیش برگشت. بازی قبل که بازی نساجی بود و کنسل شد بازی نساجی بود، ۴ روز در اردو بود ولی برای این بازی برای او برنامه داشتیم و امروز نشان داد که چه سطحی دارد و واقعا از او راضی هستیم.

خبرنگاری از درگیری رخ داده در اردوی پرسپولیس میان امید عالیشاه و سیامک نعمتی پرسید که او عنوان کرد:

این اتفاق همیشه در فوتبال افتاده، می افتد و در آینده هم رخ خواهد داد. من فرزند دارم و اگر فرزندانم با هم درگیر شوند، در مورد آن تصمیم می گیرم. روز قبل از بازی بود و من تصمیم درستی گرفتم. ما یک خانواده هستیم و دوباره به شرایط طبیعی برمی گردیم و کمیته انضباطی باشگاه تصمیمی که لازم باشد را می گیرد.

از گابریل کالدرون درباره زوج خط دفاعی پرسپولیس پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

من از هر سه مدافع وسطی که دارم راضی هستم. هر کدام از آنها که به میدان رفتند توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و برای هر دیدار هر کدام از آنها می توانند به میدان بروند. شاید از نگاه رسانه ها ما باید با یک تعداد بازیکن همیشگی در ترکیب اصلی به میدان برویم اما در تیم این گونه نیست و هر کدام از بازیکنان حاضر می توانند در ترکیب ۱۱ نفره و اصلی به میدان بروند. سه بازیکن میانی من بازیکنانی بزرگ و بین المللی هستند که از هر سه نفر آنها رضایت دارم. ما الان این شانس را داریم که هر سه مدافع را در اختیار داریم که هر زمان که بخواهیم می توانیم از دو نفر آنها استفاده کنیم. زمانی می شود مثل دقایق پایانی بازی امروز که از هر سه نفر آنها استفاده می کنم.

وقتی از او درباره دلیل استفاده از بوژیدار درون دروازه تیمش پرسیده شد کالدرون پاسخ داد:

وقتی که قرار بود علی برای دریافت جایزه برود من پرسیدم آیا شخص دیگری می تواند برای دریافت این جایزه برود که به من گفتند اگر علی شخصا نرود این جایزه را از دست می دهد اما بعدا دیدیم که این حرف حقیقت نداشت چرا که بازیکن قطری که در آنجا حضور نداشت در نهایت توانست جایزه اصلی را بگیرد. به این ترتیب من دوست داشتم که علی برود و این جایزه را از دست ندهد.

گابریل کالدرون ادامه داد:

من پرسیدم که برمی گردد که به من گفتند او دوشنبه برمی گردد من هم گفتم خوب است چرا که سه شنبه و چهارشنبه با ما تمرین می کند ولی او سه شنبه شب برگشت و مسلما با یک جلسه تمرین نمی توانست به این بازی برسد و با تیم هماهنگ شود. علی دروازه بان بزرگی است که همیشه از من هم حمایت کرده و به همین دلیل من از او سپاسگزارم ولی من اصول خودم را برای هدایت تیمم دارم و البته این را هم بگویم که اصول من برای همه بازیکنان یکسان تصمیم می گیرد.

سرمربی پرسپولیسی ها درباره حضور دروازه بان دوم در این دیدار درون دروازه پرسپولیس گفت:

به خاطر بازی امروز و نمایش دروازه بانمان من به رادو تبریک می گویم. این بازی اتفاقی نبود و او توانست به خوبی از دروازه تیم محافظت کند. او گلر بسیار خوبی است و وقتی او در کنار بهترین دروازه بان آسیا تمرین می کند می داند که ممکن است بازی زیادی به او نرسد ولی همیشه طوری تمرین کرده که گویا بازی بعدی قرار است ثابت بازی کند. البته این را هم بگویم که من به علی هم که امروز از ترکیب بیرون بود تبریک می گویم. او وقتی در ترکیب به میدان برود یک بازیکن بسیار خوب و وقتی از ترکیب بیرون هم می رود یک همبازی فوق العاده برای سایر بازیکنان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟