ویلتموس قبل از بازی با عراق خواستار فسخ قرارداد بود


تاج: ویلتموس قبل از بازی با عراق به دلیل دیر پرداخت شدن دستمزدش خواهان فسخ قرارداد شده بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت: به دلیل این که ما هفت روز دیرتر دستمزد سرمربی تیم ملی را آماده کردیم، مارک ویلتموس قبل از بازی با عراق به ما گفت که خواهان فسخ قرارداد با تیم ملی است.
مهدی تاج افزود: البته ما در قرارداد ذکر کرده بودیم و او هم در جریان بود که به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا جور کردن پول بسیار سخت است، اما این تصمیمی بود که او گرفت.
وی گفت: اینکه می‌گویند مبلغ قرارداد ویلتموس ۳ میلیون دلار است، تکذیب می‌کنم و رقم پایین‌تر از این رقم است، اما بندی در قرارداد وجود دارد که اگر هر یک از طرفین قرارداد را فسخ کردند، طرف مقابل باید تا سه ماه غرامت پرداخت کند که بدلیل آنکه فسخ قرارداد توسط سرمربی تیم ملی بوده است پس قرار نیست ما غرامتی پرداخت کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: با مشورتی که با دلسوزان فوتبال و کارشناسان انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که احتمال دارد رفتن ما به جام جهانی با این سرمربی به خطر بیفتد و تصمیم گرفتیم با او مسیر را ادامه ندهیم.
تاج افزود: البته یک سری ایراد‌های حقوقی در قرارداد ما با ویلموتس وجود دارد که در تلاش هستیم با یکدیگر به جمع بندی خوبی برسیم.
تاج درباره حضور برانکو در نیمکت تیم ملی هم گفت: باید مقداری صبر کنیم که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی درباره حمایت از وحید هاشیمیان در صفحه شخصی خود و این که آیا منتشر کردن عکس هاشیمیان به عنوان سرمربی تیم ملی روی نیمکت است یا خیر؟ گفت: وحید را دوست دارم، قابلیت‌های زیادی دارد، اما فعلا تمرکز ما برطرف کردن جزئیات قرارداد با مارک ویلتموس است.
تاج گفت: بازی بعدی ما فروردین سال آینده است و تلاش خواهیم کرد فردی را روی نیمکت تیم ملی بنشانیم که هم شناخت خوبی از تیم ملی ما داشته باشد و هم بتواند در ادامه راه به تیم ملی کمک کند، نمی‌توانیم با عجله تصمیم گیری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس