وحدت ملت ایران درهم کوبنده دشمنان است


وحدت ملت ایران درهم کوبنده دشمنان است

سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اغتشاش‌های اخیر در کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین، گفت: وحدت و انسجام ملی خنثی کننده دسیسه دشمنان و رمز موفقیت کشور است.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبههای نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: حوادث اخیر دشمنی آمریکا و خیانت بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش نمایان کرد ولی وحدت و انسجام ملت ایران دشمنان را ناکام نمود.
وی تصریح کرد: دشمنان با دامن زدن به اصلاح قیمت بنزین به دنبال ایجاد اغتشاش بودند، ولی مردم کشور با وجود ناراحتی از گرانی برخی اجناس هوشیارانه عمل کردند.

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: مردم سختی و مشقت را به جان می‌خرند اما خواری و ذلت را نمی‌پذیرند.
مهدوی‌نژاد خاطرنشان کرد: نیروی‌انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم نقش مهم در ناکامی دشمنان داشتند.
وی اظهار داشت: سران فتنه ۸۸ هنوز بیدار نشده و به جای اینکه در آشوب و اغتشاشات اخیر با شهدا تجدید بیعت و جنایت‌ها را محکوم کنند با فتنه گران همراه شدند.
امام جمعه موقت سمنان گفت: قدرت بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در فتنه اخیر در کشور مشخص شد و به دشمنان نشان داد استکبار با هر قدرتی یارای مقابله با ایران ندارد.
مهدوی نژاد تصریح کرد: سپاه با هوشیاری در صحنه حضور دارد و اجازه دست درازی به دشمنان را نمی‌دهد .سرنگونی پهپاد دشمنان گواه بر این است.

وی بیان کرد: برخی می‌پندارند با مذاکره مشکلات حل می‌شود .خصیصه استکبار برده‌گیری و سوءاستفاده از کشورهای دیگر برای دستیابی به اهداف و منافع خود است.
مهدوی‌نژاد با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو یادآور شد: دانشجویان با تقویت علم و دانش خود نقشی مهم در خودکفایی، سربلندی، پیشرفت کشور داشته و با هوشیاری خود در ناکامی و سرکوبی دشمنان موثر هستند .
خطیب موقت جمعه سمنان ابراز داشت: دین مبین اسلام تاکید بر مسیولیت‌پذیری دارد و انسان مسیولیت‌پذیر در قبال مردم، دین، همسایه، خانواده و جامعه خود را مسوول می‌داند و در زمانی که مردم در گرفتاری و فشار به‌سر می‌برند آرامش را بر خود حرام می‌داند.
وی گفت: پرداخت صدقه موجب برکت مال می‌شود و لازم است مردم جامعه صدقه و انقاق در راه خدا و کمک به تهی‌دستان و فقرا را فراموش نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش