هیات های اجرایی و نظارت آبروی افراد را حفظ کنند


هیات های اجرایی و نظارت آبروی افراد را حفظ کنند

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:هیات های اجرایی و نظارت در رد صلاحیت ها ابروی افراد را حفظ کنند.

ایت الله فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: اگر کسی را رد صلاحیت می کنید اشکالاتش را فقط با خودش مطرح کنید.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم باید در میدان باشد اما حضور نیروهای مومن ارزشمند و انقلابی را فدای مشارکت حداکثری نکنیم .

وی با بیان اینکه هیات‌های اجرایی باید ظرافت لازم را داشته باشند ، افزود: نباید افراد فاقد شرایط لازم تایید صلاحیت و مردم به شورای نگهبان بدبین شوند.

خطیب جمعه رشت متذکر شد: هیات های اجرایی ملت را به معتمدان رهبری نشورانند و بدبین نکنند ؛ چرا که هرکس مردم را به شورای نگهبان بدبین کند، خیانت کرده است.

وی تاکید کرد : ما از هیئت نظارت شورای نگهبان نیز می‌خواهیم افراد فاقد صلاحیت لازم را تایید صلاحیت نکنند و داوطلبان شرایط لازم را برای نمایندگی از جمله توانایی حرف زدن، عمل کردن، ساده زیستی و مردم داری را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت : شبکه‌های مجازی نخبگان را هدف قرار می‌دهند و عقاید ملت ها را زیر سوال می‌برند .

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز به دلیل این که معادلات جوامع بشری را تغییر داده مورد توجه دشمنان در جنگ شناختی و یکی از اهداف آنان است .

وی با بیان این که دشمن هم اکنون وارونه جلوه دادن دوران دفاع مقدس را یکی از این اهداف بزرگ دشمنان نشان داده افزود: می خواهند بگویند که این جنگ خواست مردم نبوده است در حالی که در سال ۱۳۷۰ سازمان ملل ، عراق را متجاوز اعلام کرد؛ و ملت مظلوم ایران فقط از خودشان دفاع کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سه کشور اروپایی انگلیس، آلمان و فرانسه به شورای امنیت نامه نوشتند، گفت: این کشور به شورای امنیت نامه نوشتند که که موشک بالستیک ایران برای جامعه جهانی خطرناک است.

وی تصریح کرد :چگونه این کشورها خود همه سلاح‌های کشتار جمعی را دارند اما ملت ایران برای دفاع از مرز و بوم موشک می‌سازد فضولی می‌کنند.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به بازگشت یک واحد تولیدی گیلان به چرخه تولید گفت : روز گذشته یک واحد تولیدی که در ایران در گذشته حرف اول را داشت و به دلایلی تعطیل شده بود دوباره به چرخه تولید بازگشت که اقداماتی از این دست می تواند تاثیرات بسیار خوبی را برای اشتغال‌زایی و جذب جوانان داشته و گامی در جهت خودکفایی کشور باشد .

خطیب جمعه رشت در خاتمه از مسئولان خواست که اجازه واردات برای تولیدات مشابه انبوه داخلی موجود در کشور داده نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر