امام جمعه آستارا: مجلس جای افراد ولایتمدار و نخبه است


امام جمعه آستارا: مجلس جای افراد ولایتمدار و نخبه است

آستارا-ایرنا- امام جمعه آستارا گفت: مجلس شورای اسلامی جای افراد ولایتمدار، آگاه به مبانی دینی و نخبه است و از نام نویسی بی محابا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پرهیز شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا اظهار کرد: هیات اجرایی و نظارت در ایام بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید تحت تاثیر جوسازی گروه های مختلف سیاسی قرار گیرند و باید به وظایف خود در چارچوب قانون عمل کنند.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای از اهمیت زیاد برخوردار است اما مردم نیز باید در انتخاب های خود دقت کنند تا افراد لایق و صالح به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

حافظ نیا با تبریک به مناسبت روز دانشجو، افزود: این روز نماد استکبارستیزی دانشجویان است و دانشجویان باید با تقویت این روحیه، مطالبه گر، بصیر و آگاه به مسائل روز باشند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی حقوق بشر، گفت: ایران در برابر زیاده خواهی های کشورهای قدرتمند ایستاده است و تحریم های ظالمانه در حوزه های دارو و مایحتاج مردم و بمباران مردم بی دفاع در برخی کشورهای اسلامی از مصادیق حقوق بشر دروغین آمریکا است.

خطیب جمعه آستارا گفت: در برخی دوره ها آمارهای نادرستی از افزایش نرخ رشد جمعیت در کشور ارائه شد در صورتی که در این راستا اقدامات اساسی صورت نگرفته است و جمعیت ما به عنوان سرمایه های اصلی انقلاب باید به سمت جوانگرایی و پویایی به پیش برود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق