داوطلبین نمایندگی مجلس منافع ملی را در نظر داشته باشند


داوطلبین نمایندگی مجلس منافع ملی را در نظر داشته باشند

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه بااشاره به ثبت‌نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی از آنان خواست که منافع ملی و مردمی را بر منافع و مصالح شخصی، قومی و حزبی ترجیح داده و در راه پیشرفت، آبادانی و توسعه کشور گام بردارند.

ماموستا ملا عزیز کردبهمنی روز خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی در مورد خصوصیات مدیر در اسلام گفت: مدیر باتوجه به مسوُولیت هایی که به او واگذار می شود، باید از توانایی های از جمله امین، علیم، قوی، قاطع، نرم خو و اهل مدارا برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه رهبری و مدیریت در جوامع انسانی یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه آن به شمار می‌آید، گفت: چه بسا کشورهایی که به لحاظ منابع انسانی و مالی غنی باشند، اما به جهت فقدان رهبری و مدیریت صحیح و کارآمد و عدم استفاده بهینه از این منابع به آن درجه از رشد و توسعه‌یافتگی مطلوب نرسیده‌اند.

خطیب جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها گفت: مدیر باید متناسب با نوع مسوُولیتش از ویژگی ها و خصوصیاتی برخوردار باشد لذا هر پست و منصبی باید شرایط احرازی داشته باشد و کسانی که می خواهند بدان پست منصوب شوند باید واجد آن شرایط باشند چرا که انتخاب مدیر در نظام اسلامی براساس شایسته‌سالاری است.
ماموستا کردبهمنی، همچنین از مسوُولین خواست که نظارت جدی و مستمری بر قیمت اجناس داشته و از حمایت مصرف کنندگان و اقشار کم درآمد جامعه غافل نباشند.
امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه باتوجه به مشکلات موجود در کشور گفت که با وحدت و همدلی مردم و مسوُولین می توان بر مشکلات و ناملایمات پیروز شد و از آلام و رنج آنها کاست.
وی در پایان، باتوجه به فصل سرما و شیوع بیماری آنفلوانزا از مردم خواست که برای حفظ سلامتی خود و دیگران، بهداشت فردی را رعایت کرده و توصیه های پزشکی را جدی گرفته و بدان عمل کنند، زیرا پیشگیری از درمان آسان تر و بهتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو