استکبار به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران است


استکبار به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: استکبار جهانی متشکل از آمریکا و انگلیس می‌خواهند مولفه‌های قدرت کشور ما را از بین ببرند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: همانطور که می دانید دیروز سه کشور اروپایی در نامه ای به مجمع سازمان ملل برنامه موشکی ایران را ناقض دانستند و این زیاده خواهی اروپایی ها را می رساند که به دنبال تضعیف ایران هستند و به برجام پایبند نبودند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از قدرت های اثرگذار در جهان است که با تکیه بر توانمندی های داخل بیش از پیش بر مدار پیشرفت و اقتدار می رسد.

او با اشاره به ۱۹ آذر ماه سی و پنجمین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل، افزود: انقلاب ما پیروزی ارزش های اسلامی بر فرهنگ غرب بود که با تشکیل این شورا وضعیت فرهنگی دانشگاه ها هم سو با انقلاب شد.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین در ادامه با اشاره به ۱۶ آذر ماه و تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد دانشجویان شهید، اظهار داشت: ۱۶ آذر یک جریان برای نفی نظام سلطه پس از کوتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ است تا جریان دانشجویی به اربابان کودتا یعنی آمریکا و اسراییل نه بگویند زیرا استکبار قابل اعتماد نیست.

شامحمدی گفت: سال ۳۲ ماهیت کفر و استبدادستیزی شروع شد و بعد از کودتای ننگین آمریکا و انگلیس دولت مصدق که معتقد بود انگلیس استعمارگر است از این رو رابطه با آنها را کم کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...