خلیج فارس را برای آمریکایی‌ها ناامن می‌کنیم


خلیج فارس را برای آمریکایی‌ها ناامن می‌کنیم

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه کنگاور گفت: در صورت صحت خبر اعزام نیروهای نظامی به خلیج فارس، آنجا را برای ترامپ و سران استکبار ناامن و به گورستان تبدیل خواهیم کرد.

حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگاور اظهار داشت: رسانه های آل سعود خائن از اعزام ۱۴ هزار نیرو برای مقابله با ایران به حوزه خلیج فارس خبر داده اند، ولی سخنگوی پنتاگون در توییتی این گزارش را غلط دانست.
او تاکید کرد: اگر این خبر صحت داشته باشد و اگر حتی به جای ۱۴ هزار ۱۴۰ هزار نیرو با ناوهای جنگی هم اعزام کنند این منطقه را برای آنها ناامن خواهیم کرد.
خطیب جمعه کنگاور در ادامه با بیان اینکه موسوی به تازگی نظام جمهوری اسلامی را با زمان طاغوت مقایسه کرده است، اظهارداشت: متاسفانه موسوی تجمعات اعتراض آمیز اخیر کشور را با حادثه ۱۷ شهریور قبل از انقلاب مقایسه کرده که این موضوع با واکنش محکمی رو به شده است.
لروند، حمایت سلبریتی های میلیاردی بگیر از اغتشاشات اخیر را نیز محکوم کرد و گفت: ترامپ رییس جمهوری آمریکا هم در گام نخست اعلام کرد از اغتشاشگران حمایت نمی کنیم ولی دوباره با بی‌تعادلی تناقض گویی گفت از آنها حمایت می کنیم.
لروند ادامه داد: مردم باید دقت کنند که رای روز قیامت جواب دارد، نباید کسی فکر کند چون رای حق من است حق دارم آن را بفروشم و متاسفانه در انتخابات های گذشته برخی ها رای خود را فروختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت