اتحاد و همدلی، دشمنان عرصه اقتصادی را شکست می‌دهد


اتحاد و همدلی، دشمنان عرصه اقتصادی را شکست می‌دهد

زنجان - ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ملت ولایتمدار ایران اسلامی با اتحاد و همدلی به حتم دشمنان این کشور در عرصه اقتصادی را شکست خواهند داد.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر شاهد دشمنی دشمنان ایران اسلامی در عرصه سیاسی و فرهنگی بوده است.

به گفته وی، در زمان حاضر نیز شاهد دشمنی دشمنان در عرصه اقتصادی است و اگر راه را به درستی تشخیص دهیم به حتم با اتحاد و همدلی آنان را شکست خواهیم داد که باید به قدرت و نصرت خداوند نیز ایمان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آمریکا و اروپائیان همیشه با ایران اسلامی دشمن بوده اند و هیچگاه نیز دلسوز این ملت نیستند.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: ۴۰ سال بهترین تجربه در زمینه دشمنی با دشمنان را داشتیم و آنان هیچگاه حاضر به ارائه علم و دانش و تکنولوژی روز دنیا به ایران نیستند.

وی ادامه داد: دستگاه های دولتی باید به دنبال استفاده از توانایی داخلی و به دنبال فناوری های بروز بدون اتکا به دشمنان خارجی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ۱۵ آذر را سالروز حمله سربازان روس به حرم مطهر امام رضا(ع) دانست، گفت: با این اقدام لکه ننگینی را در دامن خود برجا گذاشتند.

حجت الاسلام خاتمی امروز را سالروز وفات حضرت معصومه(س) بیان کرد و افزود: از برکات هجرت که توسط پیامبر گرامی اسلام(ص) بنیانگذاری شد، وجود این بانوی بزرگوار در شهر قم است که امروز خاستگاه تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) بوده و دلهای مشتاقان مومن جذب آن شده است.

وی ۱۶ آذر را روز دانشجو در تقوم فرهنگ عمومی ایران دانست و تاکید کرد: دانشجویان در این روز در اعتراض به حضور نیکسون رییس جمهوری وقت آمریکا در ایران علیه استکبار، استبدا و استعمار قیام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دانشجویان ذخایر این ملت هستند و مقدرات کشور به دست آنان بوده و امروز سعادت و پیروزی ایران اسلامی در نتیجه اقدامات دانشجویان قبل از انقلاب رقم خورده است.

حجت الاسلام خاتمی ۱۸ آذر ۵۹ را سالروز شهادت سرتیپ خلبان احمد کشوری بیان کرد و افزود: در همین روز در سال ۶۰ پایگاه نماز جمعه ایلام توسط دشمنان مورد حمله قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مقاومت کردن هزینه می خواهد اما در عین حال شیرین و غرور آفرین است، اظهار داشت: عقب نشینی نیز موجب ذلت و خواری می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ۱۸ آذر سال ۷۰ مجامع بین المللی عراق را عامل تجاوز جنگی اعلام کرد و همه همدستان در جنگ تحمیلی این کشور علیه ایران به این مهم اعتراف کردند.

حجت الاسلام خاتمی از کسبه و بازاریان خواست شرط انصاف را در بازار رعایت کنند و عدم افزایش قیمت ها را منوط به وجود بازرسان نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا