اغتشاش های آبان‌ماه پیچیده‌ترین فتنه پس از انقلاب بود


اغتشاش های آبان‌ماه پیچیده‌ترین فتنه پس از انقلاب بود

قم – ایرنا - رئیس موسسه روایت سیره شهدا تاکید کرد: فتنه آبان ماه جاری بزرگترین و پیچیده ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی بود ولی چون مردم با تشخیص ولی فقیه حرکت کردند، به سرعت صف مردم از فتنه گران جدا و غبار فتنه در کمترین زمان فرو نشست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس این شهر، با بیان اینکه اغتشاشگران آبان ماه جاری بر اساس دستور قرآن محارب هستند، تاکید کرد: مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند که با عاملان فتنه و اغتشاشگران اخیر که به امنیت مردم و نظام ضربه زدند، با شدت، قدرت و سرعت برخورد کند.

وی با بیان اینکه اگر تشخیص خود را همسو با تشخیص امام و ولایت قرار دهیم، از مشکل‌ها و فتنه ها به سلامت عبور می کنیم گفت: رهبر انقلاب تشخیص دادند که تصمیم سران قوا برای اجرای طرح اصلاح الگوی مصرف انرژی اجرا شود که با این اقدام توطئه بسیار بزرگی را خنثی کردند.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا، با بیان اینکه ای کاش تشخیص مسئولان کشور نیز همسو با تشخیص رهبر معظم انقلاب می‌بود، افزود: رهبر معظم اتقلاب سال ها بر اصلاح الگوی مصرف تاکید کردند ولی مراد رهبر معظم انقلاب اجرای این چنین اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی نبود.

وی با تاکید بر اینکه مشکل های امروز ما متعلق به انقلاب نیست بلکه ناشی از رای مردم است گفت: باید در انتخابات به کسانی رای داد که با معیارهای تعیین شده توسط ولایت فقیه همخوانی داشته باشند و نباید به کسانی رای داد که قبله آنها آمریکا و اروپاست.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا، با بیان اینکه باید کسانی را در انتخاب ها برگزینیم که دغدغه آنها خدمت شبانه روز به مردم و حرکت در مسیر انقلاب و ولایت است، ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات علامت قدرت نظام اسلامی است که باید در انتخابات پیش رو نیز زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.

ماندگاری با انتقاد از رفتار اشرافی برخی مسئولان تاکید کرد: در چهل سال انقلاب هر بار با تشخیص رهبر معظم انقلاب و امام راحل(ره) حرکت کردیم، از فتنه ها و توطئه ها به سلامت عبور کردیم.

وی با بیان اینکه ثبات کنونی کشور ثمره ارتباط قوی میان امام و امت است، گفت: در روایت ها، ولایت به نور تشبیه شده است که هر کس این نور را در دنیا نبیند در آخرت نیز کور محشور خواهد شد.

ماندگاری با اشاره به روایتی تاکید کرد: هر کس از ولایت رویگردان باشد در دنیا سرگردان و در آخر کور محشور می شود به همین دلیل تمسک به ولایت مانع از سرگشتگی در فتنه ها می شود.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا، با بیان اینکه امام(ره) در طول رهبری نهضت، چیزی را می دیدند که دیگران نمی دیدند، گفت: بر اساس روایت ها ولایت خدا، پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) نور است و در دوران غیبت نیز ولایت ولی فقیه نیز نور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید