نماینده ولی فقیه در کردستان در پی حادثه سقز پیام تسلیت صادر کرد


نماینده ولی فقیه در کردستان در پی حادثه سقز پیام تسلیت صادر کرد

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان در پی حادثه آتش سوزی و جانباختن 11 نفر از هم استانی ها در مراسمی در تالار شهر سقز پیام تسلیت صادر کرد.

در پیام آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان آمده است: سانحه بسیار تلخ حادثه در سقز که منجر به جان باختن تعدادی از هم استانیهای عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ دیده، این مصیبت را به مردم کردستان تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان و مجروحان، صبر و شفای عاجل را از خداوند مسألت دارم.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی جداگانه گفته است: حادثه ناگوار و تاسف بار آتش سوزی در تالار عروسی موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به عموم همشهریانم به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان از خدای متعال برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم و شفای عاجل مصدومان را از خدای بزرگ‌خواستارم.

ضمن عرض تشکر از تمامی دستگاه‌های امداد رسان این حادثه؛ از ابراز همدردی مردم عزیز استان کردستان تشکر می‌کنم.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز به دنبال رویداد ناگوار حادثه انفجار کپسول گاز و آتش‌سوزی در تالار عروسی سقز در پیامی، جانباختن ۱۱ نفر در این حادثه را تسلیت گفته است.

در پیام وی آمده است:خبر تلخ و جانکاه پنجشنبه‌شب قلب همه مردم کردستان و بخصوص شهرستان سقز را به درد آورد، مرگ ۱۱ شهروند سقزی در اثر حادثه‌ای ناگوار در یک تالار عروسی بی‌گمان سخت و اندوهناک است و موجب تالم و ناراحتی اینجانب شد.

بر خود وظیفه می‌دانم این مصیبت دردناک و تاسف‌برانگیز را به خانواده‌های داغدار جانباختگان و مردم شهرستان سقز تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه دلخراش شفای عاجل را از خداوند متعال طلب نمایم.

مسؤولان باید جدای از پیگیری کامل علل حادثه، تمامی امکانات را برای مداوا و بهبودی مجروحین به خدمت بگیرند تا مقداری از آلام خانواده عزیزان داغدار این حادثه کاسته شود.

همچنین علی ربیعی سخنگوی دولت، محمد ابراهیم زارعی فرماندار سنندج، فرمانداران بیجار، بانه و کامیاران، نمایندگان مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، فرماندار ویژه شاهرود در استان سمنان، مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل کشور، فردین کمانگر رئیس کمیته حقوقی خانه مطبوعات و رسانه های ایران نیز در پیام هایی جداگانه این حادثه را به مردم کردستان بویژه اهالی شهرستان سقز و خانواده جانباختگان تسلیت گفتند.

به گفته حسین خوش اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و تسلیت به خانواده جانباختگان اظهار داشت: این حادثه در اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری به وقوع پیوست و در آن علاوه بر کشته شدن ۱۱ نفر از مدعوین، ۴۲ تن دیگر نیز مصدوم شده‌ و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.

استاندار کردستان که دیشب در پیام تسلیت خود روز جمعه را در این استان عزای عمومی اعلام کرد، صبح امروز به منظور بررسی ابعاد و آخرین وضعیت حادثه انفجار کپسول گاز در یک تالار عروسی و دیدار با خانواده های جانباختگان و مصدومان این حادثه عازم شهرستان سقز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس