امام جمعه موقت سنندج: نمایندگی مجلس امانت بزرگی است


امام جمعه موقت سنندج: نمایندگی مجلس امانت بزرگی است

سنندج - ایرنا - امام جمعه موقت سنندج گفت: نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی امانت بزرگی است و موکلان انتظار امانتداری خوب و شایسته از نمایندگان خود در این عرصه دارند.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: کسانی که برای نمایندگی مجلس داوطلب می‌شوند امانت مهمی پیشرو دارند و باید امانت‌دار بوده و در کار خود جدیت داشته باشند.

وی افزود: مردم با هزاران امید پای صندوق‌های رای می‌روند تا نماینده‌ای انتخاب کنند که مشکلات آنها را حل کند بنابراین نماینده باید در حفظ این امید و امانت کوشا باشد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: خداوند هم بعد از خلق انسان امانت سنگین و بزرگی را بر کوه، زمین و آسمان سپرد اما نتوانستد و سپس این امانت را بر عهده انسان گذاشت.

وی با اشاره به حوادث و آشوب‌های اخیر بعد از تغییر قیمت بنزین یادآور شد: تصممیم مسؤولین در مواجه با دستگیرشدگان در نظر گرفتن ترحم اسلامی است که امیدواریم مشکلات همه حل شده و تا حد ممکن دستگیرشدگان آزاد شوند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: وجود وحدت در کشور سنگر محکمی است که دشمن قادر به شکستن آن نیست.

وی با بیان اینکه بلندمرتبه‌ترین افراد نزد خدا باتقواترین آنها هستند، گفت: پیامبر (ص) به دنبال برپایی جامعه‌ای اسلامی بود که مبتنی بر دین کرامت، حیا، پرده‌پوشی باشد و در این جامعه ثروت، مقام و پست ملاک بزرگی نیست.

امام جمعه موقت سنندج با تشکر از امامان جمعه پیشین این شهرستان که وظیفه خود را به خوبی در این سنگر مهم انجام دادند، از نمازگذاران خواست برای او دعا کنند که انسانی خدمتگذار به دین پروردگار و مردم باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403