مردم افراد متعهد و امانت دار را برای مجلس انتخاب کنند


مردم افراد متعهد و امانت دار را برای مجلس انتخاب کنند

امام‌جمعه سنندج با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: انتظار داریم مردم نیز کسانی را که متعهد، امانت‌دار و به فکر حل مشکلات مردم باشند، انتخاب کنند.

ماموستا فایق رستمی، امام‌جمعه سنندج امروز، ۱۵ آذرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه سنندج با تسلیت جانباختن ۱۱ نفر از هم استانی‌هایمان در حادثه ناگوار انفجار گاز در تالار عروسی سقز اظهار کرد: از خداوند متعال برای مصدومان طلب شفای عاجل داشته و امیدوارم چنین حادثه تلخی هیچ‌گاه برای هموطنانمان تکرار نشود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس افزود: انتظار داریم مردم نیز کسانی را که متعهد، امانت‌دار و به فکر حل مشکلات مردم باشند، انتخاب کنند.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند، بیان کرد: امیدواریم همه دست‌به‌دست هم داده تا با تقویت وحدت و انسجام، امنیت و آسایش خود را حفظ کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ویژگی شخصیتی و صفات پیامبر اکرم (ص) اشاره و اعلام کرد: حضرت محمد (ص) نسبت به مسلمانان رئوف، مهربان بوده و همواره به دنبال هدایت جامعه بشریت بوده است در این راستا جوانان باید با الگوگیری از سیره پیامبر اکرم (ص) راه سعادت و رستگاری را برای خود برگزینند.

امام‌جمعه سنندج به عظمت دین اسلام اشاره کرد و از همه ایمان‌داران خواست که در راستای تبعیت از فرموده‌های خداوند، پیامبر گرامی اسلام (ص) و قرآن گام بردارند.

وی در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی «ماموستا خدایی» عالم برجسته اهل سنت و الگوی ادب، اخلاق، حیا و رفتار نیک و امام‌جمعه سابق سنندج یادآور شد: امیدوارم در سایه دعای خیر مردم استان بتوانم خدمتگزاری صادق برای مردم نجیب سنندج باشم و مطالبات مردم با این میز خطابه به گوش مسئولان برسانم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند