داوطلبان نمایندگی مجلس نباید به دنبال پست و مقام باشند


داوطلبان نمایندگی مجلس نباید به دنبال پست و مقام باشند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که با هدف کسب پست و مقام در جامعه ثبت‌نام کرده‌اند، شایسته انتخاب نبوده و در آینده نزدیک برای خود و مردم ایجاد مشکل می‌کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: مردم نیز باید نسبت به شناخت و انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی آگاه باشند.

وی ادامه داد: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران به تعبیر امام خمینی (ره) نوکری و خدمت به مردم و به دور از هرگونه ریاست‌طلبی و منفعت‌طلبی است.

وی تاکید کرد: افرادی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کنند که به معنای واقعی برای رفع مشکلات مردم دغدغه داشته و برای به دست آوردن قدرت سیاسی و خودنمایی در انتخابات شرکت نکرده باشند.

امام جمعه مهاباد اظهار داشت: افرادی که در توانایی پذیرفتن مسوولیت سنگین نمایندگی مجلس و پاسخگویی خود شک دارند، نیز باید جای خود را به افراد شایسته‌تر بدهند تا زمینه تعالی و ارتقای نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی و نقش حضور مردم در صحنه عنوان کرد: هر چه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، مردم متعهد و انقلابی ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین کننده خود در تمامی صحنه‌های انقلاب آگاهتر می‌شوند.

ماموستا امامی در ادامه ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان انفجار تالار پذیرایی شهرستان سقز گفت: مسوولان با برگزاری مانورها و آموزش‌های لازم در مکان های عمومی و پر ازدحام هنگام حوادث تلفات ناشی از آن را به حداقل برسانند زیرا بخشی زیادی از خسارت و زخمی‌ها به علت عدم خونسردی و فرار از محل حادثه است.

تاکنون پنج نفر در حوزه انتخابیه مهاباد ثبت نام کرده‌اند.

روز جمعه ۲ اسفند نیز روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوراس اسلامی است.

شب گذشته، آتش سوزی در یکی از تالارهای عروسی سقز ۱۱ کشته و ۳۸ مصدوم برجای گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟