جلب مشارکت حداکثری هدف همه مسوولان و مردم در انتخابات پیش رو است


جلب مشارکت حداکثری هدف همه مسوولان و مردم در انتخابات پیش رو است

ارومیه – ایرنا – استاندار آذربایجان‌غربی گفت: جلب مشارکت حداکثری مهمترین هدف همه مسوولان و مردم در انتخابات پیش رو است که می‌تواند دشمن را در رسیدن به اهداف خود، مایوس کند.

محمدمهدی شهریاری روز جمعه در بازدید از فرمانداری ارومیه و روند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه افزود: انتخابات و حضور پرشور در آن، نقش بسیار مهمی در مایوس‌کردن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که باید همه ما وظیفه خود را در این خصوص ادا کنیم.

وی اضافه کرد: در صورتی که با همراهی مردم، انتخابات پیش رو به صورت قانونمند، باشکوه و توأم با امنیت، مشارکت و رضایتمندی مطلوب عمومی برگزار شود، بسیاری از توطئه‌های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاش همه دست اندرکاران انتخابات این است که مردم با اعتماد و اطمینان، مشارکت پررنگ‌تری نسبت به گذشته در انتخابات داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سهم و نقش نمایندگان مجلس در فراهم‌سازی بستر توسعه فراگیر و پایدار در استان و بهره‌مندی کامل از ظرفیت‌های موجود تأکید کرد: تلاش همه ما باید جلب مشارکت گسترده‌تر مردم در این انتخابات باشد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم که در آن همه جناح‌ها، گروه‌ها و سلیقه‌های قانونی بتوانند حضور یافته و رأی و نظر خود را در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

فرایند ثب‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده و تا فردا /شنبه/ ادامه دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان