شیاطین به دنبال از بین بردن روحیه ضد دیکتاتوری دانشجویان هستند


شیاطین به دنبال از بین بردن روحیه ضد دیکتاتوری دانشجویان هستند

شهرری ـ ایرنا ـ امام جمعه شهرری با بیان اینکه جنبش‌های دانشجویی همواره بر سه اصل ضد دیکتاتوری، استکبار ستیزی و ضد سلطه استوار هستند، گفت: برخی شیطنت‌ها و شیاطین به دنبال از بین بردن اصول اصلی جنبش‌های دانشجویی هستند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرری در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تاکید کرد: دانشجویان باید با افرادی و جریان‌هایی که می خواهند جنبش‌های آنان را با تفکرات قاتلان مردم کشورهای یمن، عراق و فلسطین همسو نمایند مقابله و برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان و طلاب باید در جنبش‌های سیاسی و اجتماعی خود همواره بصیرت و بیداری داشته باشند، افزود: دانشجویان و طلاب باید نسبت به آینده کشور خوشبین باشند و در جهت توسعه آن از تمام انرژی و توان خود مایه بگذارند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه هم اکنون کشور از لحاظ انقلابی گری بهترین وضعیت را دارد، عنوان کرد: طلاب و دانشجویان باید ۲ بال تقویت کننده نظام اسلامی ایران باشند، همانگونه که جنبش‌های سیاسی در دانشگاه‌های فعال هستند باید جنبش علمی نیز در مراکز علمی کشور راه بیافتد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته تمام توان و قدرت خود را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند، تصریح کرد: آخرین توطئه دشمنان نیز با مدیریت رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم در صحنه طی ۴۸ ساعت در کشور نقش برآب شد ولی مردم باید بدانند که شرارت‌ها همچنان ادامه دارد.

امام جمعه شهرری تاکید کرد: مردم باید نسبت به اشرار و کسانی که به دنبال برهم زدن نظم عمومی جامعه هستند همان حسی را پیدا کنند که نسبت به منافقان دارند، ملت بزرگ ایران باید اقدامات و حرکات مشکوک در محیط خود را به ماموران امنیتی کشور گزارش دهند تا تمامی توطئه‌ها در نطفه خنثی شود.

شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره کرد و اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با اینکه انقلابی و پیرو رهبر معظم انقلاب هستند ولی متاسفانه در انتخابات‌های مختلف همیشه به شعارها و تبلیغات رای داده‌اند و از همین راه هم همیشه ضربه خورده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران پی از ۴۰ سال انقلاب و شرکت در انتخابات باید بدانند که در انتخابات نباید تحت تاثیر شعارهای تبلیغاتی قرار بگیرند بلکه باید با مطالعه و بینش نمایندگان اصلح را برای کشور انتخاب کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه رای مردم مجلس قوی و دولت کارآمد را به وجود می آورد، یادآور شد: ملت انقلابی ایران باید در انتخابات پیش رو با مطالعه و معیار درست نمایندگان خود را انتخاب کنند تا شاهد مجلس قوی و حضور مجریان برجسته و قوی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا