مردم در انتخابات به وعده‌های دروغین رأی ندهند


مردم در انتخابات به وعده‌های دروغین رأی ندهند

تهران- ایرنا- امام جمعه بخش رودبار قصران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم تأکید کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در مرحله ورود به گام دوم انقلاب و موقعیت حساسی قرار دارد که وابسته به انتخاب شایستهٔ شما است لذا مراقب باشید تا به وعده‌های دروغین افراد رأی ندهید.

حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در ایراد خطبه های این هفنهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات افزود: باید با بصیرت و آگاهی به نامزدهای شایسته، انقلابی، ساده زیست، دلدادهٔ اسلام و ولایت اهل غیرت ملی و ایثار رأی دهیم نه افرادی که غرب گرا، اهل تسامح و سازش هستند و کارهای خلاف انسانی را قانونی جلوه می دهند!

وی ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: جنبش دانشجویی با صرف نظر از حواشی ها، همواره در کشور ما مثبت و مبارک بوده چرا که حرکت دانشجویی حرکتی آرمان خواهانه است.

خطیب جمعه رودبار قصران تصریح کرد: جامعهٔ ما امروز به دانشجویانی با تراز اسلامی، انقلابی و جهادی برای ورود در عرصه های علم و فناوری نیاز دارد تا کشور را در تولید علم کمک کرده و مانع وابستگی ما به دنیای غرب و شرق شوند. همچنین جوانانی عدالت خواه و ضد استکبار که برای رفاه معیشت مردم برنامه دارند پای کار باشند.

امام جمعه رودبار قصران خاطرنشان کرد: دانشجویان بیش از همهٔ باید بیدار و هوشیار باشند تا دشمن نتواند در مسیر اهدافش از آنها استفاده کند.

حسنی با اشاره به اغتشاشات اخیر به بهانهٔ سهمیه بندی و گران شدن نرخ بنزین اذعان داشت: نمی توانیم بگوئیم تمام عاملان این فتنه ها خارجی بودند، بعضاً شهروندان و جوانان تحصیلکرده ای هستند که شغلی نداشته و تحت فشار اقتصادی زن و زندگی سامان یافته ای هم ندارند.

وی افزود: وقتی اینها جمع کثیری از جامعهٔ را تشکیل می دهند و عده ای چند شغله با حقوق های نجومی هستند خون مردم به جوش می آید. کارگزاران نظام اسلامی نباید اینچنین باشند که همین عامل موجب تنش ها است.

خطیب جمعه رودبار قصران ابراز کرد: مردم انقلاب و رهبری را دوست دارند فقط تبعیض و بی عدالتی را تحمل نمی کنند.

امام جمعه رودبار قصران ضمن تأکید بر فرزندآوری بیان داشت: سیاستی غلط در دههٔ ۷۰ باعث انحراف سبک زندگی و کاهش جمعیت شد و دشمن نیز تلاش کرد این امر فاجعه بار را زیبا جلوه دهد.

وی یادآور شد: عده ای نیز در سال ۹۵ با آمار و ارقامی اشتباه رشد جمعیت را اعلام کردند که مقام معظم رهبری متوجه این خیانت شد و نامهٔ اخیر وزیر بهداشت و درمان نیز اعلام آمار اشتباه را تائید می کند لذا خانواده های ایرانی باید مراقب باشند که جامعه رو به پیری می رود.

حسنی تأکید کرد: بسترهای خدمت به مردم باید بهبود یابد و برای ازدیاد جمعیت سیاست گذاری و تبلیغ شود تا در آینده ای نزدیک با فاجعه کاهش جمعیت مواجه نشویم.

رودبار قصران به مرکزیت فشم یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)