نعمتی: عده‌ای بدلیل عدم اقبال مردم مجلس را ناکارآمد نشان می‌دهند


نعمتی: عده‌ای بدلیل عدم اقبال مردم مجلس را ناکارآمد نشان می‌دهند

تهران - ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مجلس را ناکارآمد نشان دادند چون خودشان رای مردم را بدست نیاوردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «بهروز نعمتی» که روز جمعه برای نام نویسی داوطلبی نمایندگی مجلس در دور یازدهم به ستاد انتخابات مراجعه کرده بود در جمع خبرنگاران درباره انتقادات برخی مبنی بر منفعل بودن مجلس دهم این مطلب را اعلام کرد.

وی اضافه کرد: بعد از انتخابات (دوره دهم مجلس) عده ای از دوستان که نتوانستند رای مردم را بدست بیاورند به دنبال این تفکر بودند و از همان روزهای اول تلاش کردند مجلس را ناکارآمد نشان دهند.

نعمتی تصریح کرد: این افراد از همان روزهای نخست در کمیته هفته نفره گرفته تا سخنرانی‌ها، صحبت‌ها و بحث ها در پی ناکارآمد نشان دادن مجلس دهم بودند. فکر می‌کنم همان طیف می‌خواهند مجلس را همچنان ناکارآمد نشان دهند.

نماینده مجلس دهم درباره عملکرد این دوره از مجلس گفت: وظیفه مجلس در راستای قانونگذاری طرح‌ها و لوایح مجلس مشخص است؛ بیش از ۱۵۰ طرح و لایحه در دوره دهم به مجلس آمد و در همین دوره قوانین خوبی مانند تصویب قانون حمایت از تولید و قوانین مختلف تاثیرگذار در موضوعات اجتماعی تصویب شد.

نعمتی تاکید کرد: عده ای می خواهند مجلس را ناکارآمد نشان دهند چون خودشان نبودند اگر خودشان در مجلس بودند چنین نمی‌گفتند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود لاریجانی در دور بعدی مجلس اثر خواهد گذاشت یا نه، گفت: آقای لاریجانی در موضوعات سیاسی کشور تاثیرگذار است.

وی آینده مجلس را ترکیب سه قطبی دانست و در پاسخ به این که مجلس سه قطبی گفت: جدی می‌گویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل