طرحی زیبا از راهپیمایی‌های باشکوه مردم تهران در سه مقطع مهم تاریخ معاصر


طرحی زیبا از راهپیمایی‌های باشکوه مردم تهران در سه مقطع مهم تاریخ معاصر

سایت منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، طرحی زیبا و باشکوه از راهپیمایی‌های باشکوه مردم تهران در سه مقطع مهم تاریخ معاصر را منتشر کرد.

طرحی زیبا از راهپیمایی‌های باشکوه مردم تهران در سه مقطع مهم تاریخ معاصربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اغتشاشات آبان‌ماه آشوبگران ضدانقلاب در کشورمان به بهانه افزایش قیمت بنزین خیلی زود به پایان رسید؛ به دنبال موج‌سواری عوامل وابسته به سلطنت‌طلبان و منافقان بر اعتراضات مردمی، چند روزی مردم مناطق مختلف کشورمان در راهپیمایی‌هایی خودجوش به محکومیت آشوب‌ها و ناامنی‌های اخیر پرداختند. همچنین در چهارم آذرماه مردم تهران در اجتماعی عظیم و پرشور به حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوبگران به پا خاستند و حماسه‌ای باشکوه خلق کردند.

حاضران در این اجتماع از اصناف و گروه‌های مختلف بودند که یک صدا انزجار خود را از آشوب‌طلبان وابسته به غرب و ضد انقلاب اعلام کردند و تأکید کردند که همواره و همیشه پیرو رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

بیشتر بخوانید: قطعنامه تجمع بزرگ مردم تهران در لبیک به رهبر انقلاب و حمایت از اقتدار کشور

در همین راستا سایت منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، طرحی زیبا و باشکوه از راهپیمایی‌های باشکوه مردم تهران در سه مقطع مهم تاریخ معاصر را که به ترتیب مربوط به سال‌‌های ۵۷ و دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ۸۸ و محکومیت فتنه آن سال و همچنین ۹۸ و انزجار از آشوبگران است را منتشر کرد؛ در ادامه پوستر مربوطه را مشاهده می‌کنید:

طرحی زیبا از راهپیمایی‌های باشکوه مردم تهران در سه مقطع مهم تاریخ معاصر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها