تصاویر رندرشده از گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت، ویژگی‌های ظاهری آن‌ها را لو داد


تصاویر رندرشده از گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت، ویژگی‌های ظاهری آن‌ها را لو داد

در طی یکی دو هفته اخیر اطلاعات زیادی از دو گوشی گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت به بیرون درز پیدا کرده است که به نوعی نشان دهنده نزدیک شدن به زمان معرفی و عرضه آن‌هاست. اما امروز تصاویر رندر شده‌ای از این دو گوشی منتشر شد که طراحی صورت گرفته برای آن‌ها را به خوبی به نمایش می‌گذارد. در ادامه با این تصاویر و جزییات بیشتری از این دو گوشی همراه خواهید...

در طی یکی دو هفته اخیر اطلاعات زیادی از دو گوشی گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت به بیرون درز پیدا کرده است که به نوعی نشان دهنده نزدیک شدن به زمان معرفی و عرضه آن‌هاست. اما امروز تصاویر رندر شده‌ای از این دو گوشی منتشر شد که طراحی صورت گرفته برای آن‌ها را به خوبی به نمایش می‌گذارد. در ادامه با این تصاویر و جزییات بیشتری از این دو گوشی همراه خواهید بود.

سایت Android Headlines ساعتی پیش تصاویر رندرشده‌ای از دو گوشی گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت منتشر کرد. این تصاویر نشان می‌دهند که این دو گوشی شباهت زیادی به یکدیگر دارند و به راستی تشخیص آن‌ها از یکدیگر کار سختی است. از سوی دیگر باید گفت که سامسونگ بیش از هرچیز این دو گوشی را نزدیک به گوشی نوت 10 طراحی کرده است. این اتفاق برای گوشی نوت 10 لایت عجیب به نظر نمی‌رسد؛ اما انتخاب این طراحی برای گوشی اس 10 لایت کمی غیرمنتظره است؛ چرا که این سری از گوشی‌های سامسونگ در طی سال‌های اخیر با نمایشگرهای خمیده عرضه شده‌اند. به نظر می‌رسد تلاش برای کاهش قیمت تمام شده، سبب شده است سامسونگ تصمیم بگیرد از نمایشگرهای ساده و تخت در این گوشی خود استفاده کند.

تصاویر رندرشده از گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت، ویژگی‌های ظاهری آن‌ها را لو داد

همانطور که پیش از این در خبرها دیده‌ بودیم هردوی این گوشی‌ها از بریدگی‌های موسوم به Infinity-O بهره می‌برند که امکان دسترسی به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را فراهم می‌کند. حاشیه‌های باریک و قرینه در دور تا دور صفحه نمایش این گوشی نیز پیش از این توسط خبرهای مختلف گزارش شده بود. باید گفت حضور چنین حاشیه‌های باریکی در این گوشی‌ها بسیار عالی به نظر می‌رسد. براساس آخرین اطلاعات در دسترس، هردو گوشی گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت از نمایشگرهای 6.7 اینچی بهره می‌برند.

متاسفانه از پنل پشتی این گوشی‌های هوشمند تصویری در دسترس نیست و نمی‌توان از جزییات مربوط به چیدمان دوربین آن‌ها اطلاعاتی را کسب کرد. اما گفته می‌شود گوشی گلکسی اس 10 از یک چیدمان مستطیل شکل در بخش دوربین بهره می‌برد که سه یا چهار سنسور مجزا را در خود جای داده است. اما این چیدمان برای گوشی نوت 10 لایت به صورت مربعی طراحی شده است و می‌توان در آن سه سنسور مجزا را یافت.

اگر ظاهر گوشی‌های اس 10 لایت و نوت 10 لایت نظر شما را جلب کرده است؛ مطمئناً با آگاهی از قطعات سخت افزاری موجود در آن‌ها، از این حس خود مطمئن خواهید شد. براساس اطلاعات موجود، سامسونگ در نظر دارد گوشی اس 10 لایت را به تراشه اسنپدراگون 855 و گوشی نوت 10 لایت را هم به تراشه اکسینوس 9810 مجهز کند. این تراشه‌ها پیش از این در گوشی‌های گلکسی اس 10 و نوت 9 به کار گرفته شده بودند.

تصاویر رندرشده از گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت، ویژگی‌های ظاهری آن‌ها را لو داد

انتظار می‌رود هردو گوشی، دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی باشند و شیار microSD نیز به منظور افزایش این ظرفیت در دسترس کاربران قرار بگیرد. گفته می‌شود گوشی اس 10 لایت در زمان عرضه دارای هشت گیگابایت حافظه رم خواهد بود و گوشی نوت 10 لایت نیز با شش گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 لایت دارای باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت باشد و گوشی اس 10 لایت نیز از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت بهره ببرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند سامسونگ قصد داشته است این دو گوشی را در ماه دسامبر به همگان معرفی کند؛ اما به دلایلی نامعلوم برگزاری مراسم رونمایی از آن‌ها به اواسط ماه ژانویه سال آینده میلادی موکول شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج