کشف سه میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی


کشف سه میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی
سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی، از کشف سه میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی خبر داد.

به گزارش مهر، مودت همایی، گفت: به دنبال برنامه اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در تشدید نظارت ها بر بازار توزیع و عرضه، اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با همکاری تیم نظارتی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و پلیس امنیت اقتصادی، موفق به شناسایی یک شرکت متخلف در توزیع ایمپلنت های تقلبی در حجم وسیع در سطح عرضه شدند.

وی افزود: در این عملیات بازرسی، بالغ بر ۳ میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی و فاقد اصالت که تحت عنوان برند های معتبر به بازار عرضه می شد در محل از قبل شناسایی شده، کشف و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، فرد خاطی بازداشت و پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی تاکید کرد: شناسایی متولیان پخش و توزیع اقلام پزشکی غیر مجاز در سطح کشور در برنامه فوریتی اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارد.

وی تاکید کرد: عموم مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اقلام تقلبی در سطح عرضه، می توانند مراتب را به مدیریت های تجهیزات و ملزومات پزشکی مستقر در معاونت های غذا و دارو در دانشگاه های علوم پزشکی کشور و یا ادارات سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند و همچنین می توانند با شماره تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اخبار پزشکی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس