خانواده گوشی های Nova 6 هواوی معرفی شدند


خانواده گوشی های Nova 6 هواوی معرفی شدند

بعد از ماه ها شایعه و انتشار پوسترهای مختلف، بالاخره امروز خانواده گوشی های Nova 6 هواوی معرفی شدند. ستاره این مجلس nova 6 5G است که حفره ای تخم مرغی شکل روی نمایشگر خود دارد و به چیپست کایرین 990 و همچنین دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. یک نسخه استاندارد از این گوشی نیز معرفی شده که طراحی مشابه به نسخه 5G دارد اما از شبکه...

خانواده گوشی های Nova 6 هواوی معرفی شدند
بعد از ماه ها شایعه و انتشار پوسترهای مختلف، بالاخره امروز خانواده گوشی های Nova 6 هواوی معرفی شدند. ستاره این مجلس nova 6 5G است که حفره ای تخم مرغی شکل روی نمایشگر خود دارد و به چیپست کایرین ۹۹۰ و همچنین دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. یک نسخه استاندارد از این گوشی نیز معرفی شده که طراحی مشابه به نسخه 5G دارد اما از شبکه نسل پنجم پشتیبانی نمی کند و باتری اندک کوچک تری برای آن در نظر گرفته شده است. سومین عضو این خانواده نیز میان رده nova 6 SE است که به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده، توان پردازشی اش را از چیپست کایرین ۸۱۰ می گیرد و یک باتری قدرتمند ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی در بدنه آن کار گذاشته شده است.
Nova 6 هواوی
هم نوا 6 و هم نسخه 5G به نمایشگر ۶.۵۷ اینچی فول اچ دی پلاس امولد مجهز هستند و همانطور که اشاره شد حفره ای بیضوی در گوشه سمت چپ بخش بالایی آنها دیده می شود. این برش دوربین سلفی دوگانه دستگاه را در خود جای داده که از ترکیب لنز اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و حسگر ۸ مگاپیکسلی التراواید تشکیل شده و میدان دید ۱۰۵ درجه دارد. بخش سمت راست بدنه نیز اسکنر اثرانگشت را در خود جای داده که همزمان نقش دکمه پاور را هم ایفا میکند. اما در بخش پشتی بدنه این موبایل یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی در کنار ماژول تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک لنز الترا واید ۸ مگاپیکسلی دیده میشود.
در داخل بدنه این موبایل نیز همانطور که اشاره شد چیپست کایرین ۹۹۰ قرار گرفته که مودم Balong 5000 5G، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (در نسخه 5G) آن را همراهی می کند. از نظر نرم افزاری هم باید بگوییم که این دو گوشی همراه با اندروید ۱۰ از جعبه خارج می شوند که به پوسته EMUI 10 مزین شده است.
نوا 6 یک باتری غول پیکر ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و نسخه 5G آن از باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد. هر دوی این گوشی ها از تکنولوژی سوپرشارژ ۴۰ واتی هواوی استفاده می کنند.
نسخه بهره مند از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از nova 6 5G با قیمت ۵۴۰ دلار و مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۹۵ دلار به بازار عرضه می شوند و مدل استاندارد نیز با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۵۴ دلار قیمت دارد.
nova 6 SE
همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شده nova 6 SE یک گوشی میان رده است که به یک نمایشگر حفره دار فول اچ دی پلاس ۶.۴ اینچی LCD مجهز شده و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در بخش بالایی خود دارد درست مانند دو نسخه دیگر این گوشی در مدل SE نیز اسکنر اثرانگشت در بخش جانبی بدنه تعبیه شده است.
بخش پشتی بدنه این گوشی یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنزهای جانبی ۸ مگاپیکسلی الترا واید، و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو را در خود جای داده. قلب تپنده این موبایل کایرین ۸۱۰ است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی اش می کنند. باتری این گوشی نیز ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و برای شارژ از تکنولوژی سوپرشارژ ۴۰ واتی هواوی استفاده می کند. قیمت پایه برای این گوشی ۳۱۵ دلار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج