در مراسم The Game Awards امسال، منتظر معرفی 10 بازی جدید و جذاب باشید


در مراسم The Game Awards امسال، منتظر معرفی 10 بازی جدید و جذاب باشید

با نزدیک شدن به روزهای پایانی از سال 2019، مطابق انتظار باید منتظر برگزاری مراسم The Game Awards باشیم. این مراسم که قرار است هفته آینده برگزار شود، امسال نیز با رونمایی از چند بازی جدید و همچنین معرفی بهترین بازی‌های سال 2019 در بخش‌های گوناگون همراه خواهد بود. به تازگی از سوی برگزار کنندگان این مراسم اعلام شده است که امسال قرار است 10 بازی یا...

با نزدیک شدن به روزهای پایانی از سال 2019، مطابق انتظار باید منتظر برگزاری مراسم The Game Awards باشیم. این مراسم که قرار است هفته آینده برگزار شود، امسال نیز با رونمایی از چند بازی جدید و همچنین معرفی بهترین بازی‌های سال 2019 در بخش‌های گوناگون همراه خواهد بود. به تازگی از سوی برگزار کنندگان این مراسم اعلام شده است که امسال قرار است 10 بازی یا پروژه جدید در The Game Awards 2019 معرفی شود.

به نظر می‌رسد مراسم The Game Awards 2019 که قرار است هفته آینده برگزار شود امسال میزبان طیف وسیعی از بازی‌های جدید است؛ چرا که آقای Geoff Keighley، مدیر برگزاری این مراسم امروز با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرد که قرار است در مراسم امسال، 10 بازی یا پروژه جدید معرفی شود.

در این پست آمده است: «ما مجموعه‌ای از بازی‌های جدید را داریم که قرار است در این مراسم معرفی شود. من فکر می‌کنم از چیزی در حدود 10 بازی یا پروژه جدید رونمایی شود که تاکنون هیچ‌کس درباره آن‌ها چیزی نشنیده است».

این پست نشان می‌دهد که بسیاری از بازی‌های جدیدی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند تاکنون ناشناخته باقی مانده‌اند و هیچگونه اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست. این روزها شایعات مختلفی در مورد این بازی‌های جدید در حال انتشار است اما آقای Geoff Keighley در پست خود اعلام کرده است که کاربران بهتر است به همه چیزهایی که در فضای مجازی می‌بینند اعتماد نکنند. با این وجود بهتر است در زیر به بررسی بخشی از این شایعات بپردازیم.

چندی پیش اطلاعاتی از نسخه بازسازی شده از بازی Resident Evil 3 در دسترس قرار گرفت و اکنون بخشی از سایت‌های خبری معتقد هستند که این بازی قرار است در مراسم The Game Awards امسال، رونمایی شود. دیگر منابع خبری همچنین اعلام کرده‌اند که در این مراسم شاهد معرفی نسخه جدیدی از سری بازی‌های بتمن خواهیم بود. استودیو سازنده بازی Arkham Origins نیز چندی قبل به تولید و عرضه نسخه جدید دیگری از این بازی‌ها اشاره کرده بود؛ اما تاکنون اطلاعات رسمی از آن منتشر نشده است.

تنها خبر رسمی در مورد بازی‌های جدید مراسم The Game Awards 2019، مربوط به پروژه جدیدی از شرکت Riot است. این شرکت که بیش از هرچیز به دلیل سری بازی‌های League of Legends نزد گیمرها شناخته می‌شود چندی قبل اعلام کرد که در این مراسم از پروژه جدیدی رونمایی می‌کند. مدیران استودیو تازه تاسیس Wolfey نیز اخیراً به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که بازی جدیدی را برای رونمایی در این مراسم آماده کرده‌‌اند.

شرکت‌های مایکروسافت، سونی، نینتندو، گوگل، Warner Bros، Ubisoft، Valve، راک استار و Activision، همگی از حامیان برگزاری این مراسم هستند؛ اما این موضوع تایید نمی‌کند که قرار است در این مراسم شاهد رونمایی بازی‌های جدیدی از آن‌ها باشیم. مراسم The Game Awards 2019 قرار است در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد