رشد میزان فروش اسمارتفون‌های 5G در سه‌ماهه سوم سال 2019 میلادی


رشد میزان فروش اسمارتفون‌های 5G در سه‌ماهه سوم سال 2019 میلادی

تحقیقات نشان می‌دهند که با وجود کاهش 7 درصدی فروش اسمارتفون‌ها در سه‌ماهه سوم سال 2019 نسبت به سال گذشته، آمار فروش تلفن‌های 5G افزایش یافته و این تلفن‌ها حدود 5 درصد از سهم کلی بازار را در اختیار دارند. همین موضوع باعث کمک به فروش سایر تلفن‌ها نیز می‌شود تا آمار کلی فروش به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در میان سازندگان تلفن‌ها، شرکت سامسونگ با...

تحقیقات نشان می‌دهند که با وجود کاهش 7 درصدی فروش اسمارتفون‌ها در سه‌ماهه سوم سال 2019 نسبت به سال گذشته، آمار فروش تلفن‌های 5G افزایش یافته و این تلفن‌ها حدود 5 درصد از سهم کلی بازار را در اختیار دارند. همین موضوع باعث کمک به فروش سایر تلفن‌ها نیز می‌شود تا آمار کلی فروش به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

در میان سازندگان تلفن‌ها، شرکت سامسونگ با 74 درصد سهم، شرکت ال‌جی با 11 درصد سهم و شرکت ویوو نیز با 5 درصد به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم لیست آمار فروش تلفن‌های 5G قرار دارند. در نتیجه، می‌توان امیدوار بود که میزان استفاده از شبکه 5G در کشور چین، کره جنوبی و کشور‌های آمریکای شمالی افزایش یافته است.

رشد میزان فروش اسمارتفون‌های 5G در سه‌ماهه سوم سال 2019 میلادی

با مشاهده آمار کلی فروش تلفن‌های هوشمند در بازار جهانی متوجه می‌شویم که اپل با داشتن سهم بیشتر از 50 درصد (به‌طور دقیق 52 درصد) در رتبه اول فهرست فروش اسمارتفون‌ها قرار دارد. سامسونگ کره جنوبی با 25 درصد در رده دوم و هواوی چین نیز با 12 درصد مقام سوم را کسب کرده است. در کمال تعجب باید بگوییم که شرکت‌های وان‌پلاس و ال‌جی با داشتن سهم مشترک (هرکدام 2 درصد) در لیست پنج برند پرفروش حضور دارند. سایر شرکت‌ها نیز از لیست مذکور، 8 درصد سهم دارند.

رشد میزان فروش اسمارتفون‌های 5G در سه‌ماهه سوم سال 2019 میلادی

تقاضاهای زیاد برای خرید اسمارتفون اپل آیفون 11 باعث شد تا کوپرتینو‌نشین‌ها صدر جدول فروش را قبضه کنند. البته، تصمیم عدم توقف فروش آیفون XR نیز موجب رشد میزان فروش آمریکایی‌ها شد.

هواوی به لطف فروش خوب تلفن‌هایش در بازار داخلی (چین) توانست 80 درصد از بازار ملی خود را در اختیار بگیرد. سهم چینی‌ها از بازار تلفن‌های هوشمند به دلیل عرضه اسمارتفون‌های باکیفیت در سال گذشته 73 درصد بود و موسسه Counterpoint پیش‌بینی می‌کند که این رقم به دلیل عدم بهره‌گیری تلفن‌های هواوی از خدمات گوگل به شدت روبه کاهش خواهد بود تا رقابت برای هواوی سخت‌تر و سخت‌تر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...