نامزدهای بخش وب‌سری نخستین جشنواره کودک‌آنلاین معرفی شدند


نامزدهای بخش وب‌سری نخستین جشنواره کودک‌آنلاین معرفی شدند

هیات داوران بخش وب‌سری جشنواره کودک‌آنلاین پس از مشاهده و بحث و بررسی آثار ساخته شده در طول دوره شتاب‌دهی و توسعه کسب و کار آثار، اسامی نامزدهای دو جایزه اصلی بخش وب‌سری این جشنواره را اعلام کردند.به نقل از ستاد خبری جشنواره، حبیب ایل‌بیگی، ایرج طهماسب، فریدون عموزاده خلیلی، علی درخشی و محمد سرشار به عنوان هیات داوران این...

نامزدهای بخش وب‌سری نخستین جشنواره کودک‌آنلاین معرفی شدند
هیات داوران بخش وب‌سری جشنواره کودک‌آنلاین پس از مشاهده و بحث و بررسی آثار ساخته شده در طول دوره شتاب‌دهی و توسعه کسب و کار آثار، اسامی نامزدهای دو جایزه اصلی بخش وب‌سری این جشنواره را اعلام کردند.به نقل از ستاد خبری جشنواره، حبیب ایل‌بیگی، ایرج طهماسب، فریدون عموزاده خلیلی، علی درخشی و محمد سرشار به عنوان هیات داوران این جشنواره، پس از بررسی آثار، فهرست نامزدهای دو جایزه هنری و مدل کسب و کار را اعلام کردند.
نامزدهای بخش جایزه هنری به ترتیب الفبا عبارتند از: مجموعه‌های بارماخ، ایده و کارگردانی امین حق‌شناس، به همین سادگی، ایده و کارگردانی میثم زیدی، خل و چل، ایده، نوید سیدعلی‌اکبر و کارگردانی امیرحسین تجسسی، شکم‌کله و کله‌شکم، ایده اعظم مهدویو کارگردانی پژمان مالمیر و مجموعه گاودرمانی ایده مهدی شاه‌پیری و کارگردان حمید بیات.
همچنین نامزدهای بخش جایزه کسب و کار به ترتیب الفبا عبارتند از: مجموعه های پشیمان، ایده و کارگردان هانی انصاری، طوطی طوطی، ایده، سید نوید سیدعلی اکبر و کارگردانی الیکا مهرانپور، سبزیجات خنگول، ایده رضا وکارگردانی رضا احمدیاری و فهیمه ذبیحی، شورای سیاستگذاری، ایده پوپک کفیلی و کارگردانی علی‌عرفان فرهادی و مجموعه نی‌نی‌ناف، ایده و کارگردان گلنوش شریفی.
بر اساس این گزارش، هیات داوران می‌توانند یک مجموعه را به عنوان برنده جایزه بزرگ این دوره از جشنواره، و یکی از عوامل تولید این مجموعه‌ها را نیز به عنوان پدیده این دوره از جشنواره اعلام کنند.
برگزیدگان این دوره از جشنواره روز بیست و سوم آذرماه و در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک‌آنلاین معرفی می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...