هشت طرح پژوهشی با موضوع رونق تولید در چهارمحال و بختیاری اجرا شد


هشت طرح پژوهشی با موضوع رونق تولید در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

 شهرکرد- ایرنا- رییس دانشگاه شهرکرد گفت: هشت طرح پژوهشی با موضوع رونق تولید به دبیرخانه هفته پژوهش استان ارسال شده است که از این تعداد 3 طرح منتخب به جشنواره ملی معرفی می‌شود.

سعید کریمی روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح‌های تحقیقاتی در راستای شعار سال مبنی بر رونق تولید و اتکاء بر ظرفیت‌های داخلی کشور، تهیه شده که برای حمایت از این طرح‌ها جشنواره‌ای به همین نام در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره طی ۲ مرتبه در استان، تصریح کرد: عضویت هیات علمی دانشگاه و تهیه طرح تا پایان شهریور امسال از شروط شرکت در این جشنواره بوده است که به دنبال آن ۸ اثر به دبیرخانه رسیده است.

کریمی، تسهیل اشتغال، ارزآوری و رفع موانع تولید را از شاخص‌های تهیه طرح‌های پژوهشی رونق تولید اعلام کرد و گفت: برای نخستین بار است که طرح‌های پژوهشی با تمرکز بر این سه موضوع تهیه شده است و بی‌شک می‌تواند در رفع چالش‌های استان موثر واقع شود.

رییس دانشگاه شهرکرد در ادامه از معرفی طرح‌های پژوهشی برتر استان همزمان با هفته پژوهش و فناوری خبر داد و افزود: طرح‌های پژوهشی برتر در گروه‌های اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های فناور انتخاب شده و در هفته پژوهش معرفی می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش و فناوری امسال از ۹ پژوهشگر برتر استان تجلیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های هفته پژوهش استان چهارمحال و بختیاری از ۱۶ تا ۲۲ آذر برگزار می‎شود.

هفته ملی پژوهش و فناوری نیز از ۲۳ تا ۲۸ آذرماه نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا