طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه


طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که روز را در حضور عزیزان گذراندن لذت بزرگی خواهد بود .شما دارید جنبه های جدید شخصیت یک آدم خاص را کشف می کنید واین شما را به هم نزدیکتر می نماید. از این که می گذرید احساستان جریان پیدا می کند و روی شاد بودن تمرکز می کنید و در لحظه هستید لذت ببرید. خیلی برایتان نفع دارد. از مهربانی و صمیمیت خود برای آب کردن یخ های بین خود و عشقتان استفاده کنید. بعداً حس بهتری خواهید داشت. تأثیر انرژی امروز سبب می شود که شما از رابطه عاطفی خاصی کنار بکشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید. فشار روحی مسئله ای است که تحملش برایتان مشکل است بنابراین امروز به آن توجه نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز شما حال و حوصله دعوا و مشاجره را ندارید. اگر کسی سعی کرد شما را به چالش بکشد، با او صحبت کنید و از این کار منصرفش کنید. شما با حرف ها و قدرت کلام خود می توانید در هر مبارزه ای پیروز شوید. بجای جنگ بارز از منطق و استدلال استفاده کنید. خوب به نگرانی های طرف مقابل گوش دهید و حرکت خود را عاقلانه انجام دهید. این مسابقه نیست. فقط یک صحبت دوستانه بین دو نفر است. شما ترس هایی قدیمی دارید که به نظر می رسد امروز رابطه شما را به خطر می اندازند. شاید شما برای این حس خود، دلیل ملموسی نداشته باشید، ولی باید حواستان به نگرانی هایی باشد که وضع کنونی شما را به معما تبدیل می کنند. بهتر است در حال حاضر هیچ تصمیم مهمی نگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز الهام و اشتیاق همانند آب در بدن شما جریان دارد.پس افکارتان را متوجه کارهای کنید که احتیاج به هدف گیری و دقت در عمل دارد.امروز شما استعدادهایتان را نشان خواهید داد.به خصوص در موارد حقوقی و برنامه های سفری.اگر وقت آزادی دارید،از این که لم داده و کتاب بخوانید که ذهن تان را آرام کرده و به شما موضاعات زیادی برای فکر کردن بدهد بسیار لذت خواهید برد. امروز به دیگران اجازه نمی دهید که با بی ارادگی خودشان شما را تنبل کنند. شما تصمیم دارید برنامه ها و نقشه هایتان را عملی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساسات ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما آرزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکنید، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکنید که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر چیزی هست که باید برایش بجنگید، امروز زمان آن رسیده که حتماً این کار را بکنید. مدتی است که شما تحقیقات و بررسی هایی انجام داده اید تا این را به نحو احسن صورت دهید. زمان حرکت رسیده است. شما انرژی و سرزندگی فراوانی دارید و غریزه جنگجوی شما بسیار قوی و نیرومند است. حس می کنید مانند آتشفشانی هستند که گدازه های داغ شما در حال فوران هستند. ایمان داشته باشید و غرایزتان را دنبال کنید. شما معمولاً خیلی پرحرف هستید ولی گاهی هم پیش می آید که با چاقو هم نمی توان دهانتان را باز کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما می گوید از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستید، بنابراین تعجبی ندارد که همه مایلند اوقاتی را با شما بگذرانند. به شدت احساس اجتماعی بودن و خوش صحبتی می کنید و اوقات بسیار زیادی را با افرادید می گذرانید که نقاط مشترکی با آنها دارید. صحبت در مورد برنامه های آینده، با کسی که کاملاً شما را درک می کند، بسیار مفید خواهد بود. امروز از آن روزهایی است که شما انگار اصلاً نمی توانید حرف بزنید و این امر عجیبی است. شاید موضوعی که می خواهید درباره اش حرفی بزنید به ناشناخته ها مربوط می شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر چه شما را همیشه با نام ” میانجی و صلح دهنده سیاره‌ها”‌می‌خواندند، اما امروز ممکن است نتوانید این کار را با خورشید بی رمق و مریخ جنگجو در سومین خانه روابط تان بکنید. حرف‌های شما و ایما و اشاره‌هایتان که با لحنی عصبانی و پرخاشجو ادا می‌شود، ممکن است دیگران را دیگران را ناراحت کرده و آنها را وادار کند که در برابر شما موضع دفاعی بگیرند. اگر شما ناخواسته باعث ناراحتی دیگران شدید،‌ زرنگ باشید و قبل از اینکه روزتان خراب شود و کنترل آن را از دست بدهید از آنها عذر خواهی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

در طالع بینی امروز شما آمده است اهداف شما امروز بوسیله آتشی که خورشید به سیاره شما با اشعه‌هایش می‌دمد، ‌شارژ می‌شود. سخت است که یک راه متعادل پیدا کرد زیرا شما تصویر روشنی از آن ندارید. شما حداقل به این فکر نمی‌کنید که چه می‌خواهید؛‌ شما فقط در آن پیش می‌روید بدون اینکه به روشنی مشخص کنید که به چه اهدافی در این راه باید برسید. برایتان سرنوشت ساز و بسیار مهم است که الان به روشنی مشخص کنید در زندگی چه اهدافی دارید یا اینکه می‌خواهید یک فرصت طلایی برای رسیدن به اهداف تان را از دست بدهید؟

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اتصال جسورانه مریخ – خورشید در نشان شما دیده می‌شود که بیانگر این است که امروز سیستم بدن شما به وسیله انرژی زیادی که دارید ممکن است بهم بریزد،‌ اما این فرصتی است که بتوانید آن را سازمان دهید. شما به راحتی می‌توانید با افکار بزرگ و عالی خود هر کسی را تحت تاثیر قرار دهید، اما ممکن است به خاطر اینکه نمی‌توانید یک رابطه عمیق عاطفی ایجاد کنید کمی‌ گیج و پریشان شوید. آرام باشید و از اهداف تان کمی ‌فاصله بگیرید تا اینکه مطمئن شوید دیگران از ماجراجویی‌های اخیر شما حمایت می‌کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 15 آذر ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما معمولا استعداد فوق العاده‌ای در سازماندهی انرژی جنگی مریخ دارید ‌و امروز مریخ با خورشید بدون هیچ دلیلی در دوازدهمین خانه شما اتصال مرموزی دارند. مریخ معمولا علاقه‌ای به پنهان شدن در پس زمینه ندارد،‌ برایش بهتر است که راه مشخص دیگری را در پیش بگیرد. توجه بسیاری برای رسیدن اهداف تان داشته باشید زمانیکه دوستان از درستی رویاهایتان سئوال می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر