تائید تولید سوپرکار پلاگین هیبریدی مک لارن


تائید تولید سوپرکار پلاگین هیبریدی مک لارن

مک لارن اولین بار در سال 2013 پاهای خود را به دریای هیبریدی‌ها زد و هایپرکار مشهور P1 را ساخت. در طول این سال‌ها مکرراً درباره‌ی عدم آماده بودن این تکنولوژی برای تولید خودروی الکتریکی کامل را شنیده‌ایم و هنوز هم از نظر مک لارن چیزی تغییر نکرده است. البته مدیر بازاریابی این خودروساز اوایل... The post تائید تولید سوپرکار پلاگین هیبریدی مک لارن...

مک لارن اولین بار در سال 2013 پاهای خود را به دریای هیبریدی‌ها زد و هایپرکار مشهور P1 را ساخت. در طول این سال‌ها مکرراً درباره‌ی عدم آماده بودن این تکنولوژی برای تولید خودروی الکتریکی کامل را شنیده‌ایم و هنوز هم از نظر مک لارن چیزی تغییر نکرده است. البته مدیر بازاریابی این خودروساز اوایل سال جاری اظهار داشته بود که یک خودروی الکتریکی خالص وزن بالایی خواهد داشت. اگرچه به این زودی‌ها خبری از محصولات بدون آلایندگی مک لارن نخواهد بود اما این برند بریتانیایی خود را آماده‌ی هیبریدی کردن سبد محصولاتش می‌کند.

تائید تولید سوپرکار پلاگین هیبریدی مک لارن
مایک فلووییت مدیرعامل مک لارن در مصاحبه با کار اند درایور گفته که نسل بعدی پلتفرم این خودروساز بهار سال آینده میلادی به‌صورت رسمی تولید خواهد شد. اولین خودروی شامل این برنامه پیش از پایان سال 2020 معرفی می‌شود و با آغاز سال 2021 روانه‌ی بازار آمریکا خواهد شد. در طول 3 تا 4 سال آینده کل محصولات مک لارن با استفاده از قوای محرکه پلاگین هیبریدی که برد الکتریکی حداکثر 32 کیلومتری خواهند داشت هیبریدی خواهند شد.

تائید تولید سوپرکار پلاگین هیبریدی مک لارن
یکی از محصولات جدید این شرکت سوپرکاری با شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 2.3 ثانیه‌ای خواهد بود که آن را سه‌دهم ثانیه سریع‌تر از P1 می‌کند. همچنین گفته شده این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک حاصل از ترکیب پیشرانه درون‌سوز و واحد الکتریکی سود خواهد برد.

تائید تولید سوپرکار پلاگین هیبریدی مک لارن
اگر درباره‌ی وزن بیشتر این خودرو نگران شده‌اید نباید این‌گونه باشید زیرا فلووییت گفته است قطعات مربوط به سیستم هیبریدی باعث خواهد شد وزن این سوپرکار پلاگین هیبریدی تنها حدود 30 کیلوگرم بیشتر از مک لارن های کنونی باشد و این موضوع خیلی بدی نیست زیرا قدرت بیشتر و گشتاور بهتر در دورهای پایین باعث پوشش این نقیصه خواهند شد.

تائید تولید سوپرکار پلاگین هیبریدی مک لارن
اگرچه پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی مشهور مک لارن همچنان در سال‌های آینده نیز روی محصولات این برند نصب خواهند شد اما بریتانیایی‌ها می‌گویند پیشرانه‌ی 6 سیلندر سبک‌تر نیز تولید خواهد شده و با سیستم هیبریدی همراه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!