ایستگاه نذر کتاب در بخش فعالیت های جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان دایر است


ایستگاه نذر کتاب در بخش فعالیت های جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان دایر است

مجید خوبی زاده، گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، در بخش فعالیت های جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در جیرفت، ایستگاه نذر کتاب راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در بخش فعالیت های جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در جیرفت، به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، ایستگاه نذر کتاب راه اندازی شده است.


« مجید خوبی زاده»، در این خصوص، گفت: با توجه به اهمیت مقوله کتاب و کتاب خوانی در زندگی انسان، بنابراین به منظور رهایی کتاب ها از قفسه های کتاب خانه ها، اهدا کتاب به مناطق محروم، ایستگاه نذر کتاب را راه اندازی کردیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، افزود: در این طرح علاوه بر این که مردم فرهنگ دوست جنوب کرمان می توانند کتاب های نو و یا دست دوم قابل استفاده خود را به این ایستگاه تحویل دهند تا بین کتاب خانه های روستایی و مناطق محروم توزیع شوند، می توانند کتاب های خود را نیز در این ایستگاه تبادل کنند.

وی، یادآور شد: به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، در راستای طرح پویش کتاب، ۷ ایستگاه نذر کتاب در هفت شهرستان جنوبی کرمان برپا شد.

خوبی زاده، در پایان از عموم مردم فرهیخته جنوب کرمان به منظور مشارکت در طرح نذر کتاب دعوت کرد.

شایان ذکر است؛ ایستگاه نذر کتاب واقع در غرفه سبک زندگی اسلامی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در بخش فعالیت های جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان قرار دارد و علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب مراجعه کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل