نیرو‌های مسلح و بسیج در صف نخست مقابله با دشمنان قرار دارند


نیرو‌های مسلح و بسیج در صف نخست مقابله با دشمنان قرار دارند

خبرگزاری آریا- نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بسیج همواره در صف نخست مواجهه و مقابله با تحرک‌های مذبوحانه دشمنان قرار دارند.

نیرو‌های مسلح و بسیج در صف نخست مقابله با دشمنان قرار دارند
خبرگزاری آریا- امیر سرتیپ محمودی: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و بسیج همواره در صف نخست مواجهه و مقابله با تحرک‌های مذبوحانه دشمنان قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی سراسری بسیجیان و خادمان اربعین نیروی هوایی ارتش که با حضور فرماندهان و مسئولان پایگاه شهید لشکری مهرآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی گفت: بسیجیان از همان روز‌های اول انقلاب، در جریان پیروزی نهضت، خنثی سازی توطئه‌های ضدانقلاب و گروهک‌های تجزیه طلب در نقاط مرزی و پس از آن نیز در هشت سال جنگ تحمیلی، حماسه‌هایی بی نظیر را رقم زدند که تا به امروز نیز ادامه داشته است.
امیر محمودی گفت: امروز بسیج از حیطه اشخاص و افراد عبور کرده و به مکتبی انسان ساز تبدیل شده است که در آن ایثار، ازخودگذشتگی و فداکاری از ویژگی‌های بارز معتقدان به این آرمان متعالی به‌شمار می‌رود.
وی با اشاره به فتنه انگیزی‌های دائم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، افزود: بسیج و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در صف نخست مواجهه و مقابله با تحرک‌های مذبوحانه دشمنان قرار داشته اند و شاهد بودیم که دشمنان طی سالیان اخیر در کشور‌های عراق و سوریه، داعش و گروه‌های تکفیری را ایجاد کردند تا به خیال خام خود بتوانند هدف اصلی شان را که ایران اسلامی باشد، زمین گیر کنند، غافل از اینکه دلیرمردان سپاه و ارتش و بسیج، اجازه ندادند این تروریست‌های اجاره ای، حتی به شعاع چند صد کیلومتری مرز‌های میهن نیز نزدیک شوند.
معاون اجرایی آجا در پایان ضمن تشکر از تلاش خادمان نیروی هوایی در کنگره عظیم اربعین 98، گفت: تلاش‌های خادمان این نیروی الهی در اربعین حسینی (ع) مأجور است و مورد تایید خداوند متعال و حضرت سیدالشهدا (ع) نیز خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی