خداحافظی تلخ با بیوک رگال…


خداحافظی تلخ با بیوک رگال…

تقاضا برای خودروهای قدبلند بازهم قربانی گرفت! این بار نوبت بیوک رگال است که وداعی تلخ با خط تولید داشته باشد. این خودروی میان سایز پس از مدل سال 2020 با بازار خداحافظی خواهد کرد. استوارت فاول مدیر روابط عمومی بیوک و جی ام سی در اظهاراتی با تائید این خبر گفته است: بیوک جلوتر... The post خداحافظی تلخ با بیوک رگال… appeared first on مجله پدال.

تقاضا برای خودروهای قدبلند بازهم قربانی گرفت! این بار نوبت بیوک رگال است که وداعی تلخ با خط تولید داشته باشد. این خودروی میان سایز پس از مدل سال 2020 با بازار خداحافظی خواهد کرد.

خداحافظی تلخ با بیوک رگال…
استوارت فاول مدیر روابط عمومی بیوک و جی ام سی در اظهاراتی با تائید این خبر گفته است:

بیوک جلوتر از روند بازار و انتخاب شاسی بلندها توسط مشتریان حرکت می‌کند. در واقع حدود 90 درصد از فروش بیوک در سال جاری به کراس اوورها تعلق داشته است. اگرچه رگال دیگر در آمریکا و کانادا عرضه نخواهد شد اما مشتریان کشور چین یعنی جایی که تقاضا برای سدان ها همچنان بالاست خواهند توانست این خودرو را بخرند.

خداحافظی تلخ با بیوک رگال…
رگال که چند سال پیش وارد ششمین نسل خود شده از زیرساختی مشترک با اوپل اینسیگنیا سود می‌برد. حالا که جنرال موتورز اوپل را به پژو-سیتروئن فروخته بنابراین آن‌ها مبلغی را برای تولید این خودرو به گروه فرانسوی پرداخت می‌کردند بنابراین خروج آن از خط تولید توجیه‌پذیر است مخصوصاً اینکه سدان های میان سایز بین مشتریان خواهان زیادی ندارند.

خداحافظی تلخ با بیوک رگال…
رگال 2019 را هنوز هم می‌توان در وب‌سایت رسمی بیوک دید. مدل‌های اسپورت بک و تورایکس این خودرو قیمت پایه‌ی 25070 و 29070 دلاری دارند درحالی‌که برای خرید مدل اونیر باید حداقل 35765 دلار پرداخت کنید.

خداحافظی تلخ با بیوک رگال…
بیوک با پایان تولید مدل‌های لاکراس، کاسکادا و رگال تمرکز بیشتری روی کراس اوورها و شاسی بلندها خواهد داشت. سبد محصولات این شرکت شامل خودروهای انکور، انویژن، انکلیو و مشتقات آن‌ها می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد