لحظه کشته شدن زن گدا به‌خاطر یک درخواست ساده!


لحظه کشته شدن زن گدا به‌خاطر یک درخواست ساده!

زن گدایی که از یک عابر پیاده درخواستی ساده‌ای داشت، هرگز تصور نمی‌کرد که جانش را از دست بدهد.

لحظه کشته شدن زن گدا به‌خاطر یک درخواست ساده!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه کشته شدن یک زن گدا را در یکی از خیابان‌های برزیل به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در منطقه "نیتروی" شهر ریودوژانیرو برزیل رخ داد پس از آنکه مقتول از یک عابر پیاده درخواست کرد تا ۱۸ پنی را با ۲۰ پنی تعویض کند، مورد شلیک گلوله او قرار گرفت.

در ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ضبط و در کانال‌ تلویزیونی Rede برزیل نیز نشان داده است، مشاهده می‌شود پس از این درخواست، عابر پیاده اسلحه خود را درآورده و از فاصله‌ای نزدیک به این زن بیچاره شلیک می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد این مرد جانی پس از شلیک گلوله با خونسردی محل حادثه را ترک می‌کند. در این ویدئو یک شاهد عینی پس از اصابت گلوله به این بی‌خانمان به سمت او می‌دود و تلاش می‌کند تا به او کمک کند.

پس از وقوع این حادثه پلیس برزیل مرد مهاجم را که هویتش " آدربال راموس دکاسترو" اعلام شده دستگیر کرد. هویت مقتول نیز " زیلدا هنریکیو دُس سانتوس لیندرو " ۳۱ ساله اعلام شده است. این زن که یک بی‌خانمان بود در بین سایر بی‌خانمانان به " نیا" مشهور بود.

این حادثه اوایل روز شنبه رخ داد. زیلدا پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است و هنوز انگیزه فرد مهاجم از این اقدام مشخص نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند