پیشنهاد مستندساز معروف آمریکایی به ترودو: با ترامپ مسابقه بوکس بده


پیشنهاد مستندساز معروف آمریکایی به ترودو: با ترامپ مسابقه بوکس بده

پس از آنکه ترامپ، ترودو را «دورو» خواند، مایکل مور که منتقد سرسخت سیاستمداران آمریکاست پیشنهاد داد ترودو این بار در رینگ بوکس ترامپ را شکست دهد.

اسپوتنیک: «مایکل مور» مستندساز معروف آمریکایی، در پیامی توئیتری از جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، خواست این‌بار در میدان مبارزه بوکس دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به چالش کشیده و شکست دهد.

مور این پیشنهاد را پس از آن مطرح کرد که روز گذشته ترامپ در اجلاس ناتو گفته بود نخست وزیر کانادا در عمل به تعهدات خود در قبال ناتو برای تخصیص ۲ درصد از تولید ناخالص داخلی خود به هزینه‌های نظامی این سازمان دورو و ریاکار است.

مور در توئیتی نوشت: «آخرین بار شخصی یک نام بر ترودو نهاد (ترامپ او را دورو خطاب کرد) این اتفاقی است که افتاد.» مور در ادامه توئیت خود نوشت «ترودو در دور سوم (مسابقه بوکس) با تیم "تیکو" برنده شد. بازنده یک سناتور محافظه‌کار بود. آن مبارزه برای خیریه بود و برای نام نهادن نبود. اما هنوز یک دور مسابقه دیگر با ترامپ روی رینگ باقی هست ... کانادا؟ یک هدیه کریسمس برای تو‌ای همسایه. لطفا؟»

به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی باز نشر شده است که در آن جاستین ترودو به همراه بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، حین حضور در ضیافت شام ناتو که در کاخ باکینگهام برگزار شد، رئیس جمهور آمریکا را مسخره می‌کنند و به او می‌خندند. در این ویدئو، جاستین ترودو که توجهی به دوربین‌ها و میکروفن‌ها در مراسم ندارد هنگام پاسخ به پرسش جانسون که علت تاخیرش را جویا شده بود به تاخیر ترامپ برای شرکت در نشست دوجانبه سران آمریکا و کانادا اشاره کرد. بوریس جانسون می‌پرسد: به همین دلیل دیر آمدی؟ و ترودو پاسخ می‌دهد: آخه او ۴۰ دقیقه در کنفرانس خبری حرف زد. چند لحظه بعد ترودو می‌گوید: فقط باید می‌دیدی دهان تیمش از تعجب باز مونده بود!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان