تغییر مثبت پرسپولیس در بازی با ذوب ؛ این ستاره پرسپولیس را دگرگون کرد!


تغییر مثبت پرسپولیس در بازی با ذوب ؛ این ستاره پرسپولیس را دگرگون کرد!

با بازگشت او به ترکیب اصلی سرخ پوشان شاهد بهترین بازی فصل از تیم کالدرون بودیم. نوشته تغییر مثبت پرسپولیس در بازی با ذوب ؛ این ستاره پرسپولیس را دگرگون کرد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تغییر مثبت پرسپولیس در بازی با ذوب ؛ این ستاره پرسپولیس را دگرگون کرد!

بشار رسن ؛ بازیکنی که پرسپولیس را زیبا کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۶:۵۰
تغییر مثبت پرسپولیس در بازی با ذوب ؛ این ستاره پرسپولیس را دگرگون کرد!

با بازگشت او به ترکیب اصلی سرخ پوشان شاهد بهترین بازی فصل از تیم کالدرون بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین دیدار هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر پرسپولیس در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که در این بازی بشار رسن در ترکیب حضور داشت.

با توجه به شکست در دیدار هفته قبل برابر نفت مسجد سلیمان و البته با توجه به اوج گیری استقلال تنها انتظار پیروزی از تیم کالدرون در این دیدار می رفت و در نهایت پرسپولیس نه تنها به پیروزی دست پیدا کرد بلکه بهتری بازی فصل خود را هم به نمایش گذاشت.

پرسپولیس در این دیدار با اقتدار و سه گل موفق شد که به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد تا فاصله اش را تیم صدرنشین به سه امتیاز کاهش دهد البته تیم کالدرون یک بازی عقب افتاده دارد که در صورت پیروزی در آن هم امتیاز با استقلال صدرنشین خواهد بود.

پرسپولیس در این دیدار دو تغییر در ترکیب اصلی خود نسبت به دیدارهای قبلی داشت که هر دو تغییر به خوبی جواب داد.

تغییر بسیار مثبت پرسپولیس در میانه میدان بود که اصلی ترین دلیل این نمایش درخشان بود و آن بازگشت بشار رسن بود. این بازیکن عراقی نشان داد که گمشده پرسپولیس کالدرون است و با بازگشت او سرخ پوشان هم زیبا شدند و هم توانستند سه امتیاز ارزشمند را کسب کند تا امیدوار به کسب چهارمین قهرمانی پیاپی خود شوند.

پرسپولیس در فصل جاری مشکل بسیار جدی که داشت این بود که زیاد موقعیت گلزنی خلق نمی کرد و این به خاطر نبود یک بازیکن بازیساز و باهوش در میانه میدان بود که با بازگشت بشار این مشکل به خوبی حل شد. این بازیکن عراقی یکی از بهترین بازی های خود را با پیراهن پرسپولیس به نمایش گذاشت.

او سرعت بالایی دارد و قدرت حفظ توپ فوق العاده ای هم دارد. گل نخست پرسپولیس با پاس دیدنی بشار بود که دروازبان ذوب را مجبور به خطای پنالتی کرد تا ترابی گل نخست بازی را به ثمر رساند و زمینه برای پیروزی تیم کالدرون مهیا شود.

با بازگشت بشار پرسپولیس زیبا شد و این بهترین دیداری بود که تا الان تیم کالدرون در فصل جاری به نمایش گذاشت. سرخ پوشان در این بازی فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند که در بیشتر آنها بشار حضوری فعال داشت تا به خوبی نشان دهد که ترکیب پرسپولیس چنین بازیکنی را کم دارد و بی دلیل نبود که برانکو هم تا این اندازه به او علاقه و اعتقاد داشت.

البته با وجود نمایش خیره کننده بشار باید به ستایش از بازیکنان دیگری مثل رادوشویچ و ترابی و البته امیری و علیپور هم پرداخت که شب خوبی را تجربه کردند.

پرسپولیس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند و الان با صدر تنها ۳ امتیاز اختلاف دارد که البته یک بازی کمتر هم دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد