شفاف سازی گزارشگر مهاجرت کرده علیه ادعای مازیار ناظمی !


مزدک میرزایی در واکنش به حرف‌وحدیث‌های پیرامونش گفت: بیشتر از 20 سال در شبکه سه کار کردم؛ دوستانی آن‌جا دارم که دلم برای خیلی‌هایشان تنگ شده و درست نیست پشت سر کسی بدگویی کنم. نوشته شفاف سازی گزارشگر مهاجرت کرده علیه ادعای مازیار ناظمی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شفاف سازی گزارشگر مهاجرت کرده علیه ادعای مازیار ناظمی !

اولین واکنش مزدک میرزایی به ادعای مازیار ناظمی : من هیچ هاردی از ایران خارج نکردم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۶:۰۰
شفاف سازی گزارشگر مهاجرت کرده علیه ادعای مازیار ناظمی !

مزدک میرزایی در واکنش به حرف‌وحدیث‌های پیرامونش گفت: بیشتر از ۲۰ سال در شبکه سه کار کردم؛ دوستانی آن‌جا دارم که دلم برای خیلی‌هایشان تنگ شده و درست نیست پشت سر کسی بدگویی کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مزدک میرزایی مجری و گزارشگر سابق صداوسیما که حالا در شبکه فارسی‌زبان سعودی و دارای دفتر در انگلیس مشغول به کار شده، برای اولین بار پس از مهاجرت، درباره ابهامات و شایعات پیرامون خود توضیحاتی داد که مهمترین موضوع آن قطعا تکذیب ادعای مازیار ناظمی مبنی بر سرقت رسانه ای آرشیو صدا و سیما از سوی مزدک میرزایی است :

مزدک میرزایی در این گفتگو گفت:

* بیشتر از ۲۰ سال در شبکه سه کار کردم؛ دوستانی آن‌جا دارم که دلم برای خیلی‌هایشان تنگ شده و درست نیست پشت سر کسی بدگویی کنم.

مزدک میرزایی گفت:

* من دو مجموعه قبلا کار کردم؛ مجموعه داربی‌ها با ۳۶ قسمت و بعد یک مستند تیم ملی؛ این‌ها در تهران هستند و مشکلی برایشان پیش نیامده و به آرشیو بازگشت داده شدند.

مزدک میرزایی گفت:

* دو مجموعه ۱۳ قسمتی درباره تاریخچه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کار کردم که تقریبا ۹۰ درصد آن تصویربرداری شد؛ با ۷۳ نفر از بزرگان فوتبال ایران که لطف کردند و در برنامه ما حاضر شدند و منت گذاشتند. تصاویر آرشیوی داشتیم و با آن‌ها گفت‌وگو کردیم.

* شخصا ۵ بار به آرشیو صداوسیما رفتم و فقط یک بازی پرسپولیس و پاس را در اختیار من گذاشتند؛ بازی‌ای مربوط به سال ۵۶ که صفر – صفر مساوی هم شد و هیچ چیزی نداشت. این‌ها همه در هارد تهران هستند. می‌توانند به دوستان مراجعه کنند و این مصاحبه‌ها را دریافت کنند و هیچ مشکلی برایش پیش نیامده است؛ من اصلاً یک هارد هم با خودم نیاوردم.

مزدک میرزایی گفت:

* پنج، شش نفر از حاضران در برنامه تاریخچه دربی، روزنامه‌نگاران حرفه‌ای و بزرگان فوتبال ایران بودند. که از آن بین جعفر کاشانی دیگر در میان ما نیست. خدا رحمتش کند.

* هیچ‌وقت اینستاگرام نداشتم. از بس حساب فیک ساختند و از قول من دروغ نوشتند، مجبور شدم به تازگی صفحه رسمی بسازم. هیچ کدام از نقل قول‌هایی که تا به حال در فضای مجازی منتشر شده، برای من نبود.

خبرورزشی

پی نوشت : مزدک میرزایی درحالی اعلام می کند که هیچ هاردی از صدا و سیما به خارج از کشور نبوده است که چندی پیش مازیار ناظمی با انتشار توئیتی ادعا کرده بود که مزدک میرزایی آرشیو قابل توجهی از صدا و سیما را با خود به انگلیس برده است . باید دید واکنش ناظمی به صحبت های اخیر میرزایی چه خواهد بود.

در همین رابطه بخوانید:

ادعای سنگین مازیار ناظمی علیه مزدک میرزایی + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش