نخستین فیلم و عکس از جنگ مسلحانه در قهوه خانه ای در جنوب شرق تهران / مردان مخوف شناسایی شدند


نخستین فیلم و عکس از جنگ مسلحانه در قهوه خانه ای در جنوب شرق  تهران / مردان مخوف شناسایی شدند

حوادث رکنا: سردار «هداوند» جانشین رئیس پلیس تهران گفـ ت: 3 نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان کشیده شد.

به گزارش رکنا، ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری در صحنه حضور دارند و با توجه به بررسی موضوع به سرنخ‌هایی رسیده‌اند. اشرار شناسایی شدند و به‌زودی دستگیر خواهند شد.

نخستین فیلم و عکس از جنگ مسلحانه در قهوه خانه ای در جنوب شرق  تهران / مردان مخوف شناسایی شدند

در تهران چه خبر بود؟

به گزارش رکنا، دقایقی پیش چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتمالانبیا تهران ریختند و خیابان را به ‎رگبار بستند، در این حادثه چندین تیرهوایی شلیک و چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک ۷ ساله، یک تیر به صورت عابری وسط خیابان، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد.

علاوه بر صدای حدود ۱۳ ‎تیرهوایی که شنیده شد تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند.

هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و با حضور پلیس دو آمبولانس مجروحان این حادثه را به بیمارستان منتقل کرد.

دقایقی پیش سومین آمبولانس ‎اورژانس هم در محل حاضر شد و علاوه بر پلیس‌های قبلی پنج خودرو دیگر ‎پلیس نیز به منطقه اعزام شدند.

نخستین فیلم و عکس از جنگ مسلحانه در قهوه خانه ای در جنوب شرق  تهران / مردان مخوف شناسایی شدند

سرهنگ جلیل موقوفه ای در خصوص شب خونین تهران چه گفت؟

سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت حدود ساعت ۲۰ و ۱۵ امشب خبری مبنی بر تیراندازی توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که سریعا عوامل کلانتری مسعودیه در محل حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود در بررسی های میدانی صورت گرفته مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ که فاقد پلاک در خیابان اسلام آباد منطقه مسگرآباد به سمت قهوه خانه ای در این منطقه با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی و با قمه و شمشیر حمله کرده اند.

سرهنگ موقوفه ای عنوان داشت در طی این حادثه یک نفر راننده خودرو به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سرش در دم فوت و همچنین مرد حدودا ۲۵ ساله که در قهوه خانه حضور داشته از ناحیه شکم و نیز یک پسر بچه ۱۳ ساله از ناحیه دست و پا هدف گلوله فرد مهاجم قرار می‌گیرند که با هماهنگی صورت گرفته به بیمارستان انتقال داده میشوند .

وی افزود در بررسی میدانی شاهدان اعلام داشته اند که تعداد۳ یا ۴ نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ با اسلحه کلاش و همچنین با شمشیر و قمه اقدام به حمله به سمت قهوه خانه کردند .

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در این حادثه تعداد ی خودرو نیز دچار آسیب شدند و احتمالا این اقدام با هدف انتقام جویی توسط مهاجمان صورت گرفته است، اعلام داشت افراد مهاجم که از اراذل و اوباش هستند شناسایی و دستگیری آنها بطور جد در دستور کار پلیس قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیک و بد