واکنش وریا غفوری درباره مشکلات استقلال


واکنش وریا غفوری درباره مشکلات استقلال

کاپیتان تیم استقلال ابراز امیدواری کرد که این تیم در ادامه فصل روند خوب خود را ادامه دهد. نوشته واکنش وریا غفوری درباره مشکلات استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش وریا غفوری درباره مشکلات استقلال

وریا غفوری: این روزها نتیجه تلاش و همت استقلال است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۰:۳۰
واکنش وریا غفوری درباره مشکلات استقلال

کاپیتان تیم استقلال ابراز امیدواری کرد که این تیم در ادامه فصل روند خوب خود را ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وریا غفوری بعد از پیروزی استقلال مقابل شهر خودرو گفت:

خدا را شکر که در بازی خیلی حساسی به پیروزی رسیدیم. قبل از هر چیز به هوادارانمان این برد را تبریک می گویم و بعد به تیم شهر خودرو و آقای گل محمدی تبریک می گویم. واقعا تیم شایسته و پرقدرتی دارد و بازی سختی امروز داشتیم.

وریا غفوری درباره صدرنشینی استقلال گفت:

من بارها گفته ام. ما اول فصل تمرینات سختی پشت سر گذاشتیم و سه چهار بازی اول آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفتیم. شانس با ما یار نبود و تمرکز خوبی نداشتیم. ولی ادامه دادیم و ناامید نشدیم. مربیان تلاش کردند و بازیکنان واقعا همت کردند که این روزها رقم می خورد.

وی افزود:

هدف ما این است که هفته به هفته شرایطمان بهتر شود. با تمرکز و سختکوشی کیفیت بازیمان را ارتقا بدهیم تا آخر فصل تیمی که سرش را بالا می گیرد، ما باشیم.

وریا غفوری در مورد مشکلات استقلال گفت:

مشکلات که همیشه بوده ولی بازیکنان همت می کنند. مسئولان تیم هم دورادور تلاش می کنند. انشاالله که حاشیه ای برای تیم به وجود نیاید و بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

وریا غفوری ادامه داد:

بازیکنان داخلی خوب هستند. یک زمانی هست که تیم ها مهاجم نیاز دارند و مهاجم های خوب داخلی بین چند تیم تقسیم شده اند. به همین دلیل مجبور می شوند از بازیکنان خارجی استفاده کنند. باید به یک شکل مدیریت شود. انشاالله حق پخش تلویزیونی که حق فوتبال است، داده شود تا مشکلات مالی حل شود و تیم های ایرانی بتوانند به دنبال قهرمانی آسیا بروند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان