واکنش کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو به تیتر جمعه سیاه روزنامه کوریره دلو اسپورت


واکنش کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو به تیتر جمعه سیاه روزنامه کوریره دلو اسپورت

روزنامه چاپ شهر رم، بابت یک تیتر جنجالی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

طرفداری- تیتر جمعه سیاه روزنامه کوریره دلو اسپورت در مورد کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو، حواشی زیادی به وجود آورده است. تحریم کوریره دلو اسپورت از سوی رم و میلان، جدیدترین تحولات روزِ پرحاشیه فوتبال ایتالیا بوده است.

در آستانه دیدار اینتر-آاس رم در هفته پانزدهم سری آ، کریس اسمالینگ و روملو لوکاکو تاکید کردند تمرکزشان کاملا روی این بازی است. اسمالینگ در توئیتر نوشت:

بیایید روی بازی مهم فردا تمرکز کنیم. تایید می کنم اتفاقی که پنج شنبه افتاد، بسیار اشتباه و به دور از احساس بود. امیدوارم سردبیرانی که در این تیتر نقش داشتند، مسئولیت این کار را برعهده بگیرند و تاثیر کلماتی که مورد استفاده قرار می دهند را درک کنند. از حمایت باشگاه آاس رم بسیار متشکرم. زنده باد رم.

روملو لوکاکو نیز در توئیتر نوشت:

کوریره دلو اسپورت به جای پرداختن به بازی مهم اینتر-رم، بی معنی ترین تیتری که در طول دوران حرفه ای خود دیده ام، به کار برد. به جای صحبت کردن در مورد بازی زیبایی میان دو تیم بزرگ اینتر و رم در ورزشگاه سن سیرو، شما فقط نکات منفی و مسئله نژادپرستی را گسترش می دهید. آموزش کلیدی ترین نکته است. شما بچه های کوریره دلو اسپورت باید در این زمینه بهتر کار کنید. تشکر از حمایت هواداران و سایر خبرنگاران. حالا بیایید روی بازی فردا تمرکز کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس