حادثه تالار عروسی سقز 11 کشته برجا گذاشت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حادثه آتش سوزی تالار عروسی سقز 11 نفر کشته بر جا گذشت. حسین خوش اقبال پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و...

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حادثه آتش سوزی تالار عروسی سقز 11 نفر کشته بر جا گذشت.

حسین خوش اقبال پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و تسلیت به خانواده جانباختگان شایعاتی در خصوص امنیتی بودن این حادثه را رد کرد و اظهار داشت: این حادثه در اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری به وقوع پیوست و در آن علاوه بر کشته شدن ۱۱ نفر از مدعوین، ۳۴ تن دیگر نیز مصدوم شده‌ و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر جانباختگان کودکان هستند که موقع خروج زیر دست و پای جمعیت مانده اند، اضافه کرد: مصدومان این حادثه هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند.

خوش اقبال یادآور شد: همه مراکز درمانی شهرستان سقز و شهرهای اطراف با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای ارایه خدمات به مصدومان این حادثه در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: دستگاه‌های عضو مدیریت بحران نیز در محل حادثه حضور دارند و در حال ارایه خدمات به آسیب دیدگان هستند علاوه بر آن بیمارستان های شهرهای اطراف بانه، دیواندره، سنندج، بوکان و مهاباد نیز برای خدمات رسانی احتمالی به حالت آماده باش در آمده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز نیز گفت: ساعت ۹:۵۵ امشب از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش آتش سوزی کپسول گاز در تالار مانگه شه و سقز اعلام شد، نیروهای آتش نشانی با ۳ دستگاه خودرو سریعا در محل حاضر شده و عملیات مهار آتش و انتقال مصدومان و جانباختگان را آغاز کردند.

محمد دولتی اظهار داشت: در این حادثه به علت ازدحام مهمانان پس از وقوع انفجار برای بیرون رفتن از تالار مراسم، چندین نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت مالی زیادی به تالار وارد کرده است، تاکید کرد: هم اکنون آتش سوزی مهار شده و نیروهای امدادی در حال انتقال مصدومین به بیمارستان های سقز هستند

پنجشنبهدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا با رد شایعاتی در خصوص دلایل امنیتی این حادثه اظهار داشت: این حادثه در اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری به وقوع پیوسته و در آن علاوه بر کشته شدن 11 نفر از مدعوین به عروسی 34 تن دیگر نیز دچار آسیب شده‌اند که وضعیت سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.

وی اظهار داشت: مصدومان این حادثه هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند و اعضای مدیریت بحران نیز در حال ارایه خدمت به آسیب دیدگان هستند و علاوه بر آن بیمارستان های شهرهای اطراف سقز از جمله شهرستان های بانه، دیواندره، سنندج، بوکان و مهاباد نیز به حالت آماده باش در آمده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز نیز گفت: ساعت ۹:۵۵ امشب از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش آتش سوزی کپسول گاز در تالار مانگه شه و سقز اعلام شد، نیروی های آتش نشانی با ۳ دستگاه سریعا در محل حاضر شده و آتش سوزی را مهار کردند.

محمد دولتی اظهار داشت: در این حادثه به علت ازدحام مردم در بیرون رفتن از تالار مراسم، چندین نفر مصدوم شدند.


وی با بیان اینکه این حادثه خسارت مالی به تالار وارد کرده تاکید کرد: هم اکنون آتش سوزی مهار شده و نیروهای امدادی در حال انتقال مصدومین به بیمارستان های سقز هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج