امیدواریم استقبال مخاطبان به ارتقای سینمای مستند کمک کند


امیدواریم استقبال مخاطبان به ارتقای سینمای مستند کمک کند

حسینی گفت: سینمای مستند یکی از مردمی‌ترین انواع سینما، همدلی با مخاطبان دارد و امیدواریم استقبال آن‌ها به ارتقای این سینما کمک کند.

امیدواریم استقبال مخاطبان به ارتقای سینمای مستند کمک کندعلیرضا حسینی نایب رئیس انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند ایران و مسئول بخش جایزه ویژه از نگاه تماشاگران در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی سینما حقیقت، درباره این جایزه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: امسال دومین سالی است که بخش جایزه ویژه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره بین المللی سینما حقیقت داریم که برگزاری و اجرای آن بر عهده انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند است.بنده به عنوان مسئول و نماینده انجمن، این پروسه را در طول جشنواره دنبال می‌کنم.

او افزود: در واقع کار‌های اجرایی این بخش بر عهده مهدی شامحمدی خواهد بود و یک نماینده از خانه سینما به عنوان ناظر حضور دارد. چهار نماینده از صنف انجمن تهیه کنندگان و هشت نفر به عنوان عوامل اجرایی این کار را دنبال می‌کنند.

او ادامه داد:یک تفاهم نامه بین دبیر جشنواره بین المللی سینما حقیقت و انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند بوده که همکاری خوبی داشتند و خوشبختانه کار‌ها به خوبی پیش می‌رود.امیدواریم که امسال شاهد حضور حداکثری مخاطبان علاقه‌مند به سینمای مستند باشیم.

نایب رئیس انجمن صنفی تهیه کنندگان سینمای مستند ایران گفت: سانس‌های ویژه‌ای که امسال در جشنواره وجود دارد بیشتر برای حضور علاقه‌مندان به سینمای مستند است که قطعا رای آن‌ها برای انتخاب فیلم از نگاه تماشاگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

حسینی بیان کرد: در همه دنیا حامی اصلی سینما، مخاطبان و تماشاگران هستند و سینمای مستند به عنوان یکی از مردمی‌ترین انواع سینما این ارتباط و همدلی را با مخاطبان دارد و امیدواریم که استقبال مخاطبان به ارتقای سینمای مستند ما هم کمک کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل