تغییرات لیونگ‌برگ در آرسنال برای بازی با برایتون


تغییرات لیونگ‌برگ در آرسنال برای بازی با برایتون

درحالیکه آرسنال از دقایقی پیش به مصاف برایتون رفته، نام شکودران مصطفی در حالی از سوی فردی لیونگ‌برگ سرمربی موقت توپچی‌ها از فهرست این تیم خط خورده که او مصدوم نیست.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حالی از دقایقی پیش در خانه خود ورزشگاه امیریتس به مصاف برایتون رفته که نام شکودران مصطفی بازیکن این تیم از سوی فردی لیونگ‌برگ سرمربی موقت توپچی‌ها از فهرست بازیکنان این تیم خط خورده است و این در حالی است که مصطفی مصدوم نیست.

تغییرات لیونگ‌برگ در آرسنال برای بازی با برایتون

مصطفی در جریان دیدار قبلی آرسنال که به تساوی 2-2 با نوریچ انجامید 90 دقیقه در زمین بازی کرد و به همین علت خط خوردن نام او از فهرست تیم توسط لیونگ‌برگ در انگلیس خبرساز شده است.

دیگر بازیکن آرسنال که در این بازی در میدان حضور ندارد ماتئو گوندوزی است که در این بازی توسط لیونگ‌برگ نیمکت‌نشین شده و بازی را در امیریتس از روی نیمکت‌ها تماشا می‌کند. این دو مهمترین تغییراتی هستند که لیونگ‌برگ نسبت به بازی مقابل نوریچ در تیمش بوجود آورده. لیونگ برگ در این بازی مقابل برایتون به جای گوندوزی از لوکاس توریرا استفاده کرده است.

تغییرات لیونگ‌برگ در آرسنال برای بازی با برایتون

به جای مصطفی که در بازی مقابل نوریچ فیکس بود هم لیونگ برگ سوکراتیس را به میدان فرستاده تا در کنار داوید لوئیز در خط دفاعی بازی کند.

لیونگ‌برگ که بعد از اخراج ناگهانی اونای امری به عنوان مربی موقت سکان هدایت آرسنال را بدست گرفته امشب برای اولین بار در خانه این تیم امیریتس و در مقابل تماشاچیان خودی تیمش را به میدان فرستاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی